حالت شب و روز

ورود ثبت نام

بوروتو Boruto Naruto Next Generations
در حال پخش

بوروتو Boruto Naruto Next Generations

خلاصه داستان :ناروتو یک نینجای جوان بود که به رویای خود یعنی تبدیل شدن به قویترین و برترین نینجای دهکده خود رسید و سرانجام چهره‌ی صورت او را به عنوان هوکاگه در کنار دیگر هوکاگه ها قرار دادند. اما داستان انیمه Boruto Naruto Next Generations متعلق به ناروتو نیست بلکه درباره نینجاهای جوانی از نسل جدید است که آمده اند تا جا پای او بگذارند و اتفاقاً سر دسته آنها پسر ناورتو، یعنی بروتو است...

قسمت 175

لینک های دانلود
سریال های مشابه
دیدگاه بگذارید 919

آواتار کاربر reg
regمهمان
2020-11-24

بهترین پیج سایت اینجاست. یه مشت طرفدار ناروتو که همه خود آزاری دارن. میدونن بوروتو دیدن ذهن و روانشونو آزار میده ولی بازم میبینن. بعد میان اینجا درد دل می کنن شکلک خنده میذارن که این خنده های تلخ از گریه غم انگیزتر است. این وسط هم یه عده هستن که همیشه منتظرن. هی میگن داستان از فلان قسمت خوب میشه. داستان از فلان قسمت خوب شده . قراره از فلان قسمت فلان شخصیت بیاد و داستان خوب بشه. خیالپردازای تخیلی.
من کاری به نویسنده و اون کیشیموتوی یابو ندارم که اجازه داد این مانگا و انیمه ساخته بشه. تف کش دار توی صورت اونی که صدای ناروتو و ساسکه رو درمیارن. بی غیرتا.

پاسخ
آواتار کاربر Saeed
Saeedمهمان
2020-11-24

(خطر اسپویل)

فقط در اومدن اون خاله دومه سارادا ….مردم از خنده یکی بره سازندرو بکشه XD

پاسخ
    آواتار کاربر amir
    amirمهمان
    2020-11-24

    از بس سارادا ناراحت شد من داشتم براش اشک میریختم واقعا ابهته شارینگان به زیر صفر رسید

    پاسخ
    آواتار کاربر hady
    hadyعضو
    2020-11-24

    بهش نمیگن خال میگن توموعه

    پاسخ
    آواتار کاربر محمد
    محمدمهمان
    2020-11-25

    قدیما شارینگان با قتل عام قبیله فعال میشد الان با جو گیر شدن

    پاسخ
آواتار کاربر ARASHQQ
ARASHQQمهمان
2020-11-24

کلا این انیمه ریده منم برایه اینکه بفهمم سر ناروتو و ساسکه چی میاد دارم میبینمش اونجام ک اروچیمارو پرید وسط خیلی حال کردم 🙂

پاسخ
    آواتار کاربر hady
    hadyعضو
    2020-11-24

    دقیقا منم

    پاسخ
آواتار کاربر مهمان
مهمانمهمان
2020-11-24

ثانیه به ثانیه توهین یه به نسل ناروتو ، کاش پین همون موقع کار هیناتارو تموم میکرد مادرا هم ساکورا رو ، تو*ف تو روی هرکی نظر ساخت بوروتو داد .

پاسخ
    آواتار کاربر hady
    hadyعضو
    2020-11-24

    ببین ناروتو باید ادامه پیدا میکرد اما نه اینطوری

    پاسخ
آواتار کاربر .
.مهمان
2020-11-23

از ۱۶۰ به بعد خیلی قشنگ شد

پاسخ
آواتار کاربر .TaHaAM
.TaHaAMعضو
2020-11-23

ابهت اوروپیمارو به زیر صفر رسیده:/

پاسخ
    آواتار کاربر محمد
    محمدمهمان
    2020-11-25

    اینطوری که تو اسمشو نوشتی معلومه به زیر صفر مرسه

    پاسخ
آواتار کاربر Natsujr
Natsujrعضو
2020-11-22

😐😶

پاسخ
آواتار کاربر otakuani
otakuaniمهمان
2020-11-22

برید عزاداری ناروتو من وقتی تو اندینگ قبرشو دیدم و عکس تسلیتشم دیدم گریم گرفت

پاسخ
    آواتار کاربر Animebreaker
    Animebreakerمهمان
    2020-11-23

    داداش اون قبره نجیه نه ناروتو چپتر ۵۰۰ شیپودن

    پاسخ
      آواتار کاربر otakuani
      otakuaniمهمان
      2020-11-25

      دقیقا عکس ناروتو بعدش اوردن بعدش تو ژاپنی بلند نیستی اسکل من تا حدی بلدم و عکس کونوهارم روش کشیدن یعنی یک هوکاگه بوده بعدشم بلافاصله عکس ناروتو رو اوردن اسکل یعنی قبر ناروتو به احتمال خیلی زیاد بعدشم نجی خیلی وقته مرده چرا عکس قبرشو بیارن توی اندینگ وقتی هنوز اصالا تو بوروتو راجب نجی صحبت نشده. ها؟چرت و پرت نگو .چر اک. شر میگین شما دیوونه ها؟

      پاسخ
آواتار کاربر otakuani
otakuaniمهمان
2020-11-22

بدترین خبر ممکن و براتون دارم اگه اخرین اندینگ بوروتو نگاه کنید میتونید قبر ناروتو رو وسطای اندینگ ببینید عکس تسلیتشم گذاشتن

پاسخ
آواتار کاربر محمد
محمدمهمان
2020-11-21

اسپوییل

امروز چپتر 52 بروتو اومد و ناروتو در مبارزه از قدرتی استفاده کرده که داره میمیره ولی هنوز نمرده
اینایی که میان میگن ناروتو مرده چرته هنوز چیزی نشده

پاسخ
    آواتار کاربر THE_M.M.D
    THE_M.M.Dمهمان
    2020-11-23

    جیگر اینایی ک دوستان میگن اندینگ قسمت 170 به بعده که هیماواری سر قبر ناروتو هست

    پاسخ
آواتار کاربر Sana
Sanaمهمان
2020-11-21

دو تا چیزو میخوام بگم اول اینکه بروتو به اون بدی که میگین نیست تقریبا همه چیزش در حد یه انیمه خوبه و اینکه چقد قشنگ دنیای امروزی و تغییر کردن شینوبی هارو نشون میده و خب باید صبر کرد و دید وقتی که بالغ بشه چطور میشه چون منم ناروتو بچگیشو کامل نتونستم ببینم ولی ناروتو شیپودن قطعا یه شاهکار بینظیر بود
و دوم اینکه اصلا اصلا بروتو در حد ناروتو نیست فعلا حتی مقایسشونم نکنین ولی در قشنگیشم شکی نیست من که از هر صحنش دارم لذت میبرم
الانم یه عده میان میگن بچه ای و اینا باید بگم که ۱۹ سالمه

پاسخ
آواتار کاربر علی رضا
علی رضامهمان
2020-11-20

شما ها به چه امیدی این انیمه مزخرف رو نگاه می کنید من همون دو سه سال شاید کمتر شاید بیشتر وقتی ده قسمت اولش رو دیدم دراپش کردم انیمه مزخرف به تمام معنا بودش

پاسخ
    آواتار کاربر amha41148
    amha41148عضو
    2020-11-20

    ایتاچی

    پاسخ
      آواتار کاربر علی رضا
      علی رضامهمان
      2020-11-20

      ایتاچی که روحش شاد یادش گرامی .نکنه تو باروتو هم ادو تنسه زدن زندش کردن باز

      پاسخ
        آواتار کاربر amha41148
        amha41148عضو
        2020-11-21

        نه هنوز ولی میگن ناروتو بمیره دست به دامن ایتاچی میشن

        پاسخ
آواتار کاربر itachi the sharingan
itachi the sharinganعضو
2020-11-19

سلام خدمت تمام عزیزین سایت bia2aniime
جدا از تمام زحمات شما عزیزان برای به روز نگه داشت سایت.چیزی که خیلی وقته من رو مجذوب خدش کرده احترام شما به نظرات کاربران هستش.
این که کامنت ها رو نمیبندین یا کامنت ها رو بر اساس نظر شخصی تایید یا رد نمیکنید واقعا خیلی خوبه.دمتون گرم.

پاسخ
آواتار کاربر Mahdi
Mahdiمهمان
2020-11-19

دری وری نگید از حق نگزریم سری اول ناروتو که ۲۲۰ تا قسمت داشت همچین جالبی هم نبود فقط فیلر و خاطره این انیمه بوروتو خیلی بهتره به نظرم چون تکنیکهای قدیمیا را بلدند و میخواند گسترشش بدند به نظرم نمیخواید فیلما ببینید نبینید با تشکر

پاسخ
آواتار کاربر maaziyar
maaziyarعضو
2020-11-19

از ناروتو کبیر رسیدیم به بروتوی سوسول از چپتر150به بعد دیگه نگاه نکردم

پاسخ
آواتار کاربر aref
arefمهمان
2020-11-19

واقعن یمشت حمال بوروتو رو درست کردن. حیف اسم ناروتو که پشت این انیمست.

پاسخ
آواتار کاربر aliflg
aliflgعضو
2020-11-16

اسپویل شدید اسپویل شدید اسپویل شدید

بله در ادامه ناروتو خواهد مرد و ساسکه با رینگانش دوباره ناروتو رو زنده میکنه ولی خود ساسکه میمیره و قبل از مرگش رینگانو به ناروتو میده
این کلا حرف کسایی رو که میگن توجه بوروتو رو نسل جوونه میبره زیر سوال
نیاین فحش بدین چرا اسپویل تذکر دادم بوس بوس:)

پاسخ
    آواتار کاربر Yasin
    Yasinمهمان
    2020-11-17

    زبونتو گاز بگیر خدا نکنه اگر اینجوری بشه بدبخت میشیم یه اسپویل بزارید آدم امیدوار بشه بدتر ناامید شدم که ناروتو زنده می مونه یانه

    پاسخ
    آواتار کاربر some one
    some oneمهمان
    2020-11-17

    داداش ممنون برای نظرت .ولی اگه این اتفاق بیفته که امیدوارم نیفته(یه مرگ باشرف برای ناروتو خیلی بهتر از یه زندگی که توش خوار بشه) فقط یه دلیل داره اونم اینکه حداقل 50% افرادی که بوروتو رو نگاه میکنن ناروتو رو دیدن و مرگ ناروتو براشون مثل فحش میمونه.
    اون دسته از فن های دیگه ناروتو که با این انیمه حال نمیکنن(مثل خودم)دهن استدیو سازنده رو سرویس میکنن.پس به نفعشونه که ناروتو رو زنده نگه دارن.ولی من به شخصه مرگ ناروتو و ساسکه برام غیر قابل قبوله

    پاسخ
    آواتار کاربر عباس
    عباسمهمان
    2020-11-17

    داداش تو رفتی ن انیمشن دیدی که فن های بوروتو و ناروتو ب اساس چیزی که خودشون میان یا فکر میکن میسازن مانگا هم به اینجا نرسیده پس لطف اکی چیزی نگو

    پاسخ
    آواتار کاربر F
    Fمهمان
    2020-11-18

    اینو که همه میتونن 😂😂

    پاسخ
آواتار کاربر محمد
محمدمهمان
2020-11-16

اون تیکه که اوروچیمارو پرید وسط واقعا عشق کردم ولی باز رفت بروتو و سارادا رو نشون داد دوباره اعصابم خورد شد

پاسخ
    آواتار کاربر مهیار اتاکو بوروتو فن
    مهیار اتاکو بوروتو فنمهمان
    2020-11-18

    دقیقا از چیه بوروتو و سارادا خوشت نمیاد؟

    پاسخ
      آواتار کاربر Yasin
      Yasinمهمان
      2020-11-19

      همه چیزشون بده مثلا بدون هیچ تمرین درست حسابی با خوردن خوابیدن قوی میشن مینا تو که خودش راسنگان درست کرده اگر اشتباه نکنم ۳ سال زمان گذاشت برای حرفه ای شدن توش بعد این بوروتو تو ۲ روز می تونه راسنگان بزنه سارادا معلوم نیست کی تمرین کرده که تونسته مثل مادرش قدرت بگیر اونم بااین که ساکورا با کلی تمرینات سختی که سوناده بهش میداد ولی این سارادا از کجا بی خبر قدرت مادرش و گرفته درباره شارینگان سارادا بگم که اولش اصلا نمی دونست چی هست🤣

      پاسخ
      آواتار کاربر ممد⊙⊙
      ممد⊙⊙مهمان
      2020-11-19

      نمیخواستم مقایسه کنم ولی در جوابت باید بگم : انیمه بوروتو نسبت به ناروتو خیلی سس ماستیه! همین!
      کاش داستان بوروتو یه جوره دیگه شروع میشد. کاش پسر ناروتو نبود. کاش انقد نازک نارنجی نبود. کاش با این عقل کمش انقد حرفای قلمبه سلمبه نمیزد. کاش با این بی تجربگیش انقد همه فن حریف نبود. کاش هر دفعه بدون تمرین به یه تکنیک جدید دست پیدا نمیکرد … کااااااااش برای بهتر نشون دادنش بقیه رو به گند نمیکشیدن!!! … کااااش …

      سارادا هم که چه از لحاظ کاراکترش چه از لحاظ صداگذاریش افتضاحه …
      فقط به یک نکته اشاره میکنم … در رابطه با بیدار شدن شارینگانش آیا داستان پردازی بهتری پیدا نمیشد !؟! شارینگان مادارا بعد از کشته شدن اولین برادرش بیدار شد … ساسکه هم برای بیداری شارینگانش پدر و مادرش توسط برادرش جلوی چشمش کشته شدن! … به هر حال سارادا اگه بخواد جا پای بهترین های اوچیها بگذاره بایستی داستانی حماسی داشته باشه نه اینکه از ناراحتی و غم بی توجهی باباش شارینگانش به همین راحتی فعال بشه!!!

      البته من فقط یک سوم بوروتو رو تماشا کردم و فعلا انگیزه ام برای دیدن ادامه ش رو از دست دادم …⊙⊙

      پاسخ
آواتار کاربر مصطفی
مصطفیمهمان
2020-11-14

دوستمون با نام کاربری ممد( دوتا دایره که وسط هر دایرش نقطه داره. همین چندتا کامنت پایین) به نکته ی خوبی اشاره کردن. ناروتو یه کوه پرونده داره جلوش. به خدا ادارات ایران اینقدر پرونده ندارن. حالا این بحث شوخیش بود. در واقع ناروتو نباید یه کوه پرونده داشته باشه. توی کونوهای جدید که بوروتو توش زندگی می کنه، تکنولوژی از دنیایی که الان ما داریم توش زندگی می کنیم پیشرفته تر به نظر میاد. طبق چیزی که عقل میگه این پرونده بازیا باید جای خودشو به نامه های الکترونیک و چارتا کلیک و …. میداد.
فقط یه سوال واسم پیش اومده. یه جا خوندم کیشیموتو این انیمه و ساختارشو تایید کرده. ها واقعا؟ اگه اینجوری باشه میشه گفت که ناروتو رو یا شانسی نوشته یا اینکه از سر راه پیدا کرده. ما اگه خالق ناروتو بودیم هیچوقت به خاطر پول به همچین چیزی تبدیلش نمی کردیم

پاسخ
    آواتار کاربر ممد⊙⊙
    ممد⊙⊙مهمان
    2020-11-19

    موافقم … در رابطه با کیشیموتو اینجور که کلاغا خبر آوردن انگار از چپتر بعدی میخواد سکان نویسندگی بوروتو رو بدست بگیره!
    احتمالا باهاشون موافقت کرده چون راه دیگه ای نداشته برای اینکه بخواد جایگاهش رو دوباره بدست بیاره و از نابودی هر چه بیشتر بوروتو و ناروتو به دست نویسنده های بی عرضه جلوگیری کنه! !! هم اینکه به رسم ادب ژاپنی خواسته احترام نویسنده های بی عرضه رو نگه داره !!

    پاسخ
آواتار کاربر DANte
DANteمهمان
2020-11-14

من نصف عمرمو با ناروتو بزرگ شدم ولی وقتی دیدم چجوری یه نویسنده و یه کارگردان میتونه یه شخصیت به این بزرگی و یه انیمه با اون سطح رو به چ خفتی بکشه واقعا قلبم شکست امیدوارم چشمامونو باز کنیم و ببینیم این افتضاح یه شوخی و جک بی مزه بیش تر نبوده و اصلا چیزی به نام بورتو خلق نشده. اون داستان دارک ناروتو با شخصیت پردازی پیچیده و قویش کاش میزاشتن زیر خاک بپوسه و تو خاتراتمون بمونه تا اینکه همچین اشغالیو بدن بیرون
مهد کودک درست کردن رده سنیش باید بزارن ۳ تا ۷ سال

پاسخ
    آواتار کاربر ali
    aliمهمان
    2020-11-14

    اره به خدا…. منم میگرن گرفتم سر همین بوروتو .. از سم مار افعی هم بدتره

    پاسخ
    آواتار کاربر مهیار اتاکو بوروتو فن
    مهیار اتاکو بوروتو فنمهمان
    2020-11-18

    ببین من نمی‌فهمم چقدر تو احمقی واقعا تو میگی بوروتو مسخره هست؟ شخصیتاش پیچیده نیستن و یا الکی میگی داستانش مسخرست؟ مسخره خودتی و افکارت بیشعور تمام شخصیت های توی بوروتو کاملا شخصیت هایی بر اساس ناروتو هست مثل میتسوکی سارادا و حتی خود بوروتو چوچو شیکادای اینو جین و همشون پدر مادراشون به قول خودت همون شخصیت های ناروتو هستن نفهم خنگ اصلا بوروتو ادامه همون ناروتو هست میخوای نقد کنی نقد کن نه اینکه اینقدر وحشی بشی اوسکل خود ناروتو هم دقیقا عین بوروتو هست و هنوز فکر کنم بوروتو شیپودن یا همچین چیزی بیاد سال بعد و داستان خیلی جذابتر دنبال میشه بنظر من مسخره بودن اینه که ناروتو می‌رفت یه ماموریت الکی بعد یهو یکی میومد و ناروتو هم زارت شکستش میداد و می‌گفت من تسلیم نمیشم و فقط یه رایگان و یه کاسه بونشین بلد بود ولی در عوض بوروتو خیلی از پدرش باهوشتره و مثل ناروتو چاکرای خرکی ندارن که دنبالش باشن فقط یه چشم قوی داره که بعداً میفهمیم قضیش چیه دقیقا توضیح بده بوروتو کجاش مسخرست اقاو یا خانوم نفهم

    پاسخ
      آواتار کاربر Yasin
      Yasinمهمان
      2020-11-19

      واقعا قبول ندارم که بوروتو مثل ناروتو هست تنها دلیلی که بوروتو رو می بینم نسل قدیمه نسل جدیدشون از همه لحاظ افتضاحه درباره قوی بودن ناروتو ناروتو تو هر مبارزه بیشترین تلاشش رو می کرد و اتفاقا بر عکس این بوروتو با یه ضربه بدون هیچ تلاشی حریفش شکست میده نمیدونم چرا همش ناروتو به بوروتو کمک می کنه همین کاگویا که ناروتو و ساسکه به زحمت مهرش کردن این بوروتو داره به راحتی اعضای قبیله اتسوتسوکی رو شکست میده اونم با این قدرت چشم عجیب غریبش واقعا خیلی بیش از حد قویش کردن همینطور درباره تسلیم نشدن ناروتو واقعا یه افسانه ست همینه که می گم بوروتو خیلی با ناروتو فرق داره بعد موندم چرا اسم تکنیک هارو نمی تونی درست بنویسی بعد اومدی اینجا از خوب بودن بوروتو حرف میزنی و به ناروتو توهین می کنی بوروتو همش فیلره چرته ناروتو حتی فیلر هاشم بدجور جذاب بود

      پاسخ
      آواتار کاربر ممد⊙⊙
      ممد⊙⊙مهمان
      2020-11-19

      بچه یخورده بیشتر تو شاد وقت بذار شاید معنی و مفهوم کلمات دستت بیاد … برای شروع برو ببین معنی شخصیت چی میشه!!!!!! نه اینکه بیای اینجا اسم فامیل بازی کنی!
      والا با فن های بوروتو نمیشه سر شاخ شد … اکثرا گودزیلاهای نابالغن!

      پاسخ
        آواتار کاربر ALCATRAZ
        ALCATRAZعضو
        2020-11-21

        دمت گرم با این حرفت داداش با این دهه نودیا باید همین طور حرفید XD

        پاسخ
      آواتار کاربر otakuani
      otakuaniمهمان
      2020-11-22

      واقعا به خودت میگی اوتاکو؟بوروتو نسبت به ناروتو خیلی بده. البطه من از فیلراش خوشم میاد. چون کلی فیلر دارهه .و لی بوروتو خیلی خیلی مذخرفه من با این که 12 سالمه کامل ناروتو رو دیدم چرا چرت میگی هیچ وقت ساکورا عاشق ناروتو نبود. همیشه ساسوکه رو دوست داشت. بعدشم من شخصا از صحنه های مبارزه بوروتو خیلی بدم میاد. چون خیلی مذخرفه ناروتو خیلی خوب میجنگید اگرم شکست میخورد انقدر تلاش میکرد که شکستش بده .بوروتو خیلی سوسوله .واقعا بوروتو نسبت به ناروتو هیج پخی نیست.

      پاسخ
    آواتار کاربر مهیار اتاکو بوروتو فن
    مهیار اتاکو بوروتو فنمهمان
    2020-11-18

    در ادامه هم بگم که ناروتو خیلی خیلی از بوروتو چرت تر بود مثلاً اینکه یارو هفتاد سال آدم بدی بوده و خیلی وحشی بوده ولی ناروتو میاد فقط میگه من میخوام هوکاگه بشم و من میخوام همه منو روست داشته باشند و من میخوام تو هم دوست من بشی بعد یارو زارت می‌ره یار ناروتو میشه اشاره به ابیتو اوچیها و یا ساسوکه آخرین جنگ بین ناروتو و ساسکه یه مشت حرف چرت میزنه و یهو ساسکه باهاش رفیق شفیق میشه و یا اینکه ساکورا از همون اول الکی عاشق هرکی میشه که قوی تره چون یه مدت عاشق ناروتو بود احمق و یا اوروچیمارو چه صد سال وحشیگری می‌کنه بعدش یهو الکی بدون دلیل میاد میگه من طرف ساسوکه هستم و یا یا یا یا مثلاً جونین های کونوها نمیتونن کاری کنم یهو ناروتو میاد قهرمان میشه و از فیلراش نگم برات خخخ حتی فیلر های بوروتو از مانگاهای ناروتو هم قشنگترن تو خودت بچه ای که اینارو نمی‌فهمی

    پاسخ
      آواتار کاربر Yasin
      Yasinمهمان
      2020-11-19

      همه اینا یی که گفتی یه روزی دنبال صلح بودن و آدم خوبی بودن ولی اتفاقات اونارو عوض کرد اوبیتو گول خورده بود توسط مادارا و آدم بدی شده بود ساسکه هم که حقیقت کشته شدن قبیله اش رو نمی دونست و دنبال انتقام بود و می خواست قوی بشه و برای توی تر شدن هر کاری می کرد آخر سرم با مبارزه خفنی که با ناروتو داشت متوجه شد که باید گذشته هارو فراموش کنه و با دوستانش باشه و از گذشته درس بگیره ناروتو هم نماد خوبی بود و با هرکی مبارزه می کنه طرف متوجه میشه که کارش اشتباه بوده ساکورا کجاش عاشق ناروتو بود ساکورا همیشه عاشق ساسکه بود فقط وقتی می بینه ساسکه بهش محل نمیزاره سعی می کنه اونو فراموش کنه ولی نمی تونه اوروچیمارو هم هیچ وقت طرف ساسکه نبود فقط وقتی می بینه ساسکه بدجور قوی شده به حرفاش گوش میده وگرنه قبل از این می خواست بدنشو مال خودش کنه اینکه گفتی ناروتو میاد قهرمان میشه خوب شخصیت اصلی داستان و باتلاش خودش برای محافظت از دیگران این قدرت رو بدست آورده وقتی هیچی از انیمه ناروتو نمیدونی نیا اینجا بهش توهین کن بشین بوروتو رو ببین به درد سنت می خوره

      پاسخ
      آواتار کاربر ممد⊙⊙
      ممد⊙⊙مهمان
      2020-11-19

      اوبیتو بنده خدا انقدم پیر و وحشی نبودا …!!!!!!
      در ضمن میگی ناروتو اومد فقط گفت من میخوام هوکاگه بشم و فلان بعد یارو زارت یار ناروتو میشه؟؟؟؟؟ .. باید بگم که ناروتو برای اینکه بتونه موقعیتی بدست بیاره که همین چند کلمه رو به اوبیتو بگه کلی جنگید و زحمت کشید و اینکه اگه این جمله رو همه جواب بود که مادارا رو هم میتونست خام کنه ولی نشد!!! و اینکه حرفای ناروتو تونست به قلب اوبیتو رخنه کنه چون گذشته مشترک و غم و درد مشترکی داشتن وگرنه بوروتویی که زندگی راحتی داشته بخواد با بقیه همدردی کنه مسخره اس!
      ساسکه و ناروتو از همون اول رفیق شفیق بودن … برای فهمیدنش انگار باید دوباره ناروتو رو ببینی! lol
      ساکورا عاشق ناروتو بود؟؟؟؟ به حق چیزای ندیده و نشنیده!!! اینو دیگه از کجا در آوردی! حتما اونجا که ساکورا ناروتو رو بغل کرد و بعد رفت ساسکه رو بکشه … انگاری هنوز درک احساسات واقعی خیلی برات سخته!
      اوروچیمارو بنده خدا دلیلشو برای پیوستن به ساسکه توضیح داد اینکه نمیفهمیش تقصیر اروچیماروی وحشی نیست!!!lol
      جونین ها خیلی هم مفید بودن اینکه زحماتشون رو نمیبینی از بی توجهی خودته … جونین ها اطلاعات و قدرت و نقاط ضعف دشمن رو پیدا کردن و مهم تر از همه دشمن رو مجبور به استفاده از قدرتی کردن که برای استفاده مجددش نیاز به زمان داشت و ناروتو از همین نقطه ضعف استفاده زیادی کرد !
      توی ناروتو هیچ چیزی بی دلیل نبود و نقطه قوت انیمه هم همین بود .!
      فیلر هم که والا بوروتو کلهم اجمعین فیلره …

      مهیار جان فن بوروتویی مشکلی نیس فقط قربون دستت به ناروتو کاری نداشته باش.ممنون! … والا به نظر منم بوروتو وحشیگری نداره خیلی خوبههههه!

      پاسخ
        آواتار کاربر مهیار اتاکو بوروتو فن
        مهیار اتاکو بوروتو فنمهمان
        2020-11-24

        ببخشید من نمی‌دونستم شخصیتای ناروتو وقتی میخوان باهم حرف بزنن میرم تو مغز هم حاجی قبول کنید ناروتو سسشر بود اصلا هیچ معنای خاصی نداشت اون قسمت آخر یهو این اومد وسط دست اوبیتو و کاشی رو کشید تا از ناروتو و سلیمه محافظت کنن یا اینکه بعضی وقتا خیلی شخمی شخمی میرفتم تو مغز هم با هم حرف میزدن یا اینکه اون قسمت که کاکاشی توی جنگ با پین مرد و رفت پیش روح باباش که تا همینجاشم سسشر بود بعدش با باباش حرف میزد و یهو زنده شد یعنی واقعا اینا رو نمی‌بینین بعد به شارینگان سارادا و یا قدرت بوروتو گیر میدین؟ اگه اینطوریه دیگه باهاشون حرفی ندارم والا یکم عقبتون به کار بندازین ولی خدا لهنتتون کنه اگه بخواین فصل های بعدی بوروتو رو ببینین و نظر بدین

        پاسخ
          آواتار کاربر مهیار اتاکو بوروتو فن
          مهیار اتاکو بوروتو فنمهمان
          2020-11-24

          منظورم از سلیمه ساسکع
          بود

      آواتار کاربر ALCATRAZ
      ALCATRAZعضو
      2020-11-19

      ببینم تو اصلاً تا حالا ناروتو رو کامل دیدی اسم خودتو گذاشتی اوتاکو مثلا NEWBIE

      پاسخ
      آواتار کاربر some one
      some oneمهمان
      2020-11-19

      مهیار اتاکو بوروتو فن.
      اول یادت بتشه که حرف زدن نشانه شخصیته ادمی زاده(از کامنت های بالا کاملا از رفتارت میشه فهمید که چه جور ادمی هستی)
      دوم تو که به داستان فوق العاده بین ناروتو و ساسکه یا اوبیتو با بقیه شخصیت ها اهمیتی نمیدی و درکش نمیکنی نشون از خام بودنت داره.
      سوم یاد ندارم که ساکورا عاشق ناروتو بوده باشه.
      پنجم جونین های کونوها اتفاقا خیلی هم قوین.اگه یادت باشه گای/کاکاشی/اسوما/کورنای/و…. هرکدوم یه نمایش قدرت خفن داشتن.جوری که هیچ گنینی نمیتونست پا به پاشون بیاد.ولی تو بوروتو بوروتو و دوتا جوجه دیگه راحت یه جونین(شینو)رو شکست میدن.یا جوگو که با رایکاگه شاخ به شاخ شد مثل کتلت شکست خرد.
      ششم اگه که کمک کردن اورچیمارو میگی بی معنی پس به کمک کردنن میتسوکی به بوروتو میگیچی؟
      ممنوون میشم اگه جواب بدی
      با تشکر

      پاسخ
        آواتار کاربر مهیار اتاکو بوروتو فن
        مهیار اتاکو بوروتو فنمهمان
        2020-11-24

        تا جایی که من یادمه وقتی کاکاشی هم بچه بود راحت پا به پای جونینا میومد یا حتی ایتاچی که معلمش اصلا در حدش نبود بعدشم شما که دم از علم و ادب میزنی امیدوارم خودت رعایت کنی وگرنه تیرکمان بدون تیر هیچ ارزشی ندارد بعدشم شما که خیلی به ناروتو اهمیت میدین و از فرهنگ شخصیت و ادب حرف میزنین یادتون نره اول شما به انیمه بوروتو توهین کردین وگرنه هیچوقت نمیومدی که جواب منو با ادب بدی ولی ممنون بابت نظرت بعدشم بخدا نمیخوام فحش بدم شما هر توهینی خواستین به بوروتو کردین به قول اسوما و شیکامارو شاه همیشه نسل جدیده و خود ناروتو همیشه می‌گفت نسل جدید همیشه برتر از نسل های قبلی هست والا

        پاسخ
          آواتار کاربر some one
          some oneعضو
          2020-11-25

          ممنون بابت جواب.
          ولی یه چن جا رو اشتباه گرفتی دوست عزیز.
          اگر تمام کامنت های این انیمه رو بگردی که من نوشتم هیچ چیزی که با بی احترامی و بی فکری شروع یا تموم بشه پیدا نمیکنی، بله یه مقدار تند هستم ولی نه در اون حد.
          در مورد کاکاشی و میناتو باید بگم که هر کدوم استثنا بودن یعنی توی هر دوره فقط یکی مثل اینا پیدا میشد. ولی اینجا همه بچه ها کلا تو یه سطح دیگن، به راحتی قوی میشن، هیچ چیزی از زندگی یه شینوبی نمیدونن و تکنیک هایی که برای نسل قبل یاد گرفتشون خیلی طول کشید رو به راحتی یاد میگیرن.
          بورتو و سارادا و… به کنار. دختر چوجی جوتسوی پروانه رو چه جوری یاد گرفته تو این سن کم. در حالی هود چوجی اینو توی جنگ بزرگ و جنگ با استاد مرحومش یاد گرفته. این چیزاست که برای ما غیر قابل قبوله.
          دوباره از این که جواب دادی ممنونم