حالت شب و روز

ورود ثبت نام

بوروتو Boruto Naruto Next Generations
در حال پخش

بوروتو Boruto Naruto Next Generations

خلاصه داستان :ناروتو یک نینجای جوان بود که به رویای خود یعنی تبدیل شدن به قویترین و برترین نینجای دهکده خود رسید و سرانجام چهره‌ی صورت او را به عنوان هوکاگه در کنار دیگر هوکاگه ها قرار دادند. اما داستان انیمه Boruto Naruto Next Generations متعلق به ناروتو نیست بلکه درباره نینجاهای جوانی از نسل جدید است که آمده اند تا جا پای او بگذارند و اتفاقاً سر دسته آنها پسر ناورتو، یعنی بروتو است...

قسمت 182

لینک های دانلود
سریال های مشابه
دیدگاه بگذارید 1210

آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2021-01-03

ناروتو فصل 1 زیبا بودفصل 2 زیباتر ولی با اشکال اگر قسمت های فیلر از فصل دوم جدا میگردن ماجرای گنجوتسوی مادارا رو تو5الا6قسمت تموم میکردن جنگ با مادار وکاگویا رو گند نمیزدن خوب میشدتار ماجرای اوبیتو که بیجوها ازش گرفتن خوب بودو قسمت مبارزه با مادارا رو ادامه میدادن و وقتی مادار ضعیف میشد زتسو دست میکرد تو کتم میرفت ولی مادارا جنجوریکی 10 دم بود با قدرت های چشمی قوی اصلا تو کتم نمیره اینطوری گاییدن توانیمه مادارا براحتی میتونست زتسوی سیاه بکشه براحتی با قدرت ریننگان وچاکرای نامحدود ماداراتو اوج قدرتش میان میرنن تو انیمه اصلا چه معنی میده گاگویا از مادارا در میاد چیه زتسو سیاه با مادار میخوابه گاگویا میاد وجدانن طرفدار ناروتو از اینکه مبارزه ناروتو رو با مادارا ندیدن عصبانی نیستن

پاسخ
    آواتار کاربر 2244
    2244مهمان
    2021-01-05

    چی میزنی تو ؟
    فکر نکنم تو اصلا چیزی از داستان انیمه(ناروتو)فهمیده باشی برو لوفیتو نگاه کن دست از سر ناروتو بر دار چه کینه ای تو با این انیمه داری که تو همه ی کامنتات بدی ناروتو رو میگی

    پاسخ
      آواتار کاربر K
      Kمهمان
      2021-01-05

      نزن چشات کور مبشن

      پاسخ
    آواتار کاربر Mahdi
    Mahdiمهمان
    2021-01-05

    جناب بهلول اولا این طرز گفتار شعور خودتونو می رساند و در جوابم
    خیر من خودم شخصا از ندیدن ادامه جنگ مادارا ناراحت نیستم چون اگر مادارا بود کسی قادر به شکست دادنش نبود زیرا بسیار قویتر از کاگویا بود چون بر عکس کاگویا که فقط منبع چاکرا بود و استفاده ازش را بلد نبود ولی مادارا هم بسیار با تجربه بود هم بسیار در استفاده از چاکراش مهارت داشت و در ادامه هم باید بگم که کاگویا از مادارا در نمیاد اگر نگاه کرده بودی بجای نظرات بیخودی که می دادی میفهمیدی که زتسو سیاه از وقتی که کاگویا توسط دو فرزندش مهر شد در تلاش بود که کاگویارا احضار کند و برای احضارشم نیاز به کسی داشت که تمامی بیجو هارا بگیرد و ده دم را کامل کند تا بتواند درخت چاکرا را دوباره درست کند تا به وسیله درخت چاکرا و چینچروکی ده دم تسوکیومی ابدی درست کند تا در آخر بتواند به وسیله چینچروکی ده دم کاگویارا احضار کند که برای رسیدن به هدفش نوشته لوح سنگی خاندان اوچیهارا دست کاری کرد و به وسیله لوح سنگی اوچیها مادارای بزرگ را گول زد و زتسو سیاه توانست به وسیله مادارا به اهدافش برسد در آخرهم زتسو سیاه بازهم به وسیله مادارا مهر کاگویارا شکست و احظارش کرد.
    و خواهشا دیگه انقدر چرت نگو و اعصاب مارا به هم نزن و انقدرم دنبال مقایسه نباش چون هیچ انیمه ای را نمیشه با هم مقایسه کرد اگرم خوشت نمیاد ربط به خودت داره نظر شخصی خودته انقدر در تلاش نباش که نظر شخصی خودتو به بقیه تحمیل کنی که این کار بی احترامی به نظر و سلیقه بقیه دوستان است.
    ببخشید که طولانی شد

    پاسخ
    آواتار کاربر Helia
    Heliaمهمان
    2021-01-05

    حالا که بیخیال نمیشی بذار بگم وان پیس از چرت ترنی و مسخره ترین انیمه هاییه که دیدم هیچ منطقی توش وان پیس نیس همه آدمای با آی کیوی زیر ۹۰ یا بچه های کوچیک میبینن وان پیسو حالا سیک کن احمق نبینم درپورد ناروتو حرف بزنی ریتارد

    پاسخ
آواتار کاربر Shirin
Shirinمهمان
2021-01-03

سلام، دوبله ی انگلیسی بوروتو نمیاد؟ من به صدای انگلیسی شون عادت کردم

پاسخ
آواتار کاربر ۲۲۴۴
۲۲۴۴مهمان
2021-01-03

حالا از بحث بروتو و ناروتو بیایم بیرون زمستا ۲۰۲۱ فصل جدید انیمه های زیادی میاد که سرمان را گرم کنه 😁 مثل:

۱_فصلYakusoku no Neverland۲
۲_فصل۲ Dr.stone
3_فصل جدیدZero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
۴-انیمه سینمایی گینتاما و…………

پاسخ
    آواتار کاربر 13579💋
    13579💋مهمان
    2021-01-04

    کسانی که تازه شروع به دیدن انیمه کردن انیمه های زیر رو حتما نگاه کنن .واگر انیمه زیبای دیگری میشناسید حتما معرفی کنید.✌
    Naruto
    death note
    dr stone
    sword art online
    kimetsu no yaiba
    blich
    hunter x hunter
    fairy tail
    my acadamy
    atack on titan
    Tokyo ghoul
    railgun
    index
    One punch man
    Bungou stroy dogs
    Yakusoku no never land
    Tower of god
    Tateno Yuu sha
    Jujutsu kaisen
    Enen no shouboutal
    The god of high school
    Vinland saga
    Droro
    Assassin ation classroom
    One piece
    Dragon Ball
    Code Geass

    پاسخ
    آواتار کاربر bohlol2019
    bohlol2019مهمان
    2021-01-04

    راستي يادت رفت بگي كه قراره ادامه انيمه بليچ هم تو سال 2021 بياد بعد ده سال

    پاسخ
      آواتار کاربر 2244
      2244مهمان
      2021-01-05

      ممنون بابت اطلاع رسانی بعد از این همه انتظار پس قراره بالاخره فصل جدیدش بیاد.😆

      پاسخ
آواتار کاربر navid
navidمهمان
2021-01-03

سلام علی جان
در مورد کامنت پایینت نمشد نظر گذاشت برای همین اینجا مینویسم

اینکه ایتاچی همه رو کشت به خاطر این بود که همه اون بچه ها یه روزی بزرگ میشن و قطعا به فکر انتقام گرفتن از کونوها میفتن.پس همشون رو کشت به جز برادر کوچیکش

در مورد سنین ها باید بگم که یه لقب بیشتر نیست.سنین های افسانه ای ترین مبارزان کونوها هستن و پن رو هم بیشتر به خاطر قدرت کیوبی تونست شکست بده نه سنجوتسو.درست مثل 7شمشیرزن دهکده مه یا گروه تخریب دهکده سنگ.(خخخخخ انصافا وقتی اسم گوکو رو اوردی مردم از خنده.خفن ترین پاور اپ های دنیا مال خودشه مخصوصا موقع جنگ با جیرن)

داداش درمورد کوراما که ناروتو بخشید چن تا نکته هست. اول اینکه این شینوبی ها بودن که بیجوهارو مهروموم کردن پس طبیعیه که یه بیجو از مزدم نفرت داشته باشه.دوم اینکه ناروتو دید که چه اتفاقی افتاده موقع مرگ پدر و مادرش.میناتو میخواست کیوبی رو مهر کنه توی ناروتو و کوراما همون موقع به ناروتو حمله کرد که به نظر منطقیه.سوم این میناتو و کوشینا بودند که مانع کیوبی شدن به عبارت دیگه کیوبی قصد کشتن اون هارو نداشت.(چون در هر صورت کوشینا میمرد و مبارزه با یه هوکاگه حتی برای کوراما سخته پس طبیعیه که ازش اجتناب کنه)

اینکه کوشینا تونست کیوبی رو مهار کنه به دلایل زیر
1)کیبوبی فقط نصف قدرتش رو اون زمان داشت پس خیلی ضعیف تر از حالت عادیش بوده
2)همون طور که چاکرای پدر و پسر باعث تولید یه راسنگان خیلی قوی میشه.همون طور هم چاکرای کوشینا با ادغام با چاکرای ناروتو که در اون زمان از سنجوتسو استفاده میکرده باعث شده تا بتونه کیوبی رو مهار کنه
3)اگه یادت باشه کوشینا خودش میگه که توی بچگیش هم اون قدر چاکرای قویی داشته که حتی در بین اوزوماکی ها هم خیلی کم یاب بوده که توانایی نگهداری کیوبی رو توی اون سن کم داشته
4)به دلیل چاکرای زیاد خانواده اوزوماکی(یکی از دو شاخه آشورا)همیشه جینچوریکی های کیوبی از این خاندان بودن

اینکه همه با ناروتو بدن بودن به خاطر کیوبی بود.چون نشانه نابودی و تباهی هستش.
این موضوع در باره ایسس خدابیامرز هم صدق میکنه.چون نیروی دریایی میخواست اون رو بکشه چون به نظرشون ایس هم تباهی رو برای نیروی دریایی به بار میاره.(هم ناروتو در کودکی هم ایس قبل از تولد و بعد از تولد این مشکل رو داشتن)

به نظم اوبیتو با ارلونگ تفاوت زیادی نداشت.اوبیتو عشق زندگیش رو از دست داد و فکر کرد بهترین دوستش بهش خیانت کرده
در همین زمان ارلونگ از انسان ها متنفر بود چون اون ها دوست ها و خانوادش رو ازش گرفتن(همون دزد های دریایی خورشید به رهبری تایگر)
در نتیجه هردو با ایده تنفر و انتقام راه خودشون رو در پیش گرفتن.

اینم از این کامنت طولانی و خسته کننده من علی جان شرمنده زیاد شد.راستش رو بخوای انتظار داشتم بقیه مخاطب ها شروع کنن به فهش دادن به جفتمون مثل افرادی که قبل از ما از این بحث ها داشتند.اگه یادت باشه black clover. just_summer. evil. ali fgl. و ابوالفضل زمانی همین بحث ها رو داشتم حالا ماهم به جمعشون پیوستیم.
ولی داداش یه چن جا رو اشتباه رفتی اول اینکه من خودم عاشق وان پیسم و هیچ وقت این جدال های الکی رو درست نمیکنم(عزیز بهلول از طرفدار های وان پیس این بحث رو شروع کرد نه ما).دوم حتی یه بار هم نگفتم وان پیس خیلی شنگول یا مال بچه هاست چون در این صورت خودم هم بچه به حساب میام.
اینکه شما میگی وان پیس بهتره و من میگم ناروتو بهتره نظر های شخصی ماست که مهم نیست که طرف مقابل چه دلیلی بیاره ماها بازم دلایل خودمون رو برای دوس داشتم این انیمه ها داریم.
و از خوندن جمله*ولی باز بحث با تو برام راحتتره*رو به عنوان یه تعریف در نظر میگیرم.چون در مورد شما هم همین طور هستش.عموما فن های هستن که از همون اول ادم رو به فهش بارون میکنن که بحث با اون ها خیلی ازار دهنده است.
داداش تو هم سعی کن آرامشتو حفض کنی(*وقتی قد پیاز نمیتونن درک کنن انتظار نداشته باش منم ارمشمو حفظ کنم به طور ناخوداگاه نرینم به ناروتو*)لااقل تو متفاوت باش

پاسخ
    آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
    bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
    2021-01-03

    دادش خوب کل میکنی چت کردی با این حال کسانی که این انیمه وانپیس وناروتو دیدن با اینکه میگم وانپیس بهتره ولی ناروتو هم خوبه ولی در حد وانپیس نیست وانپیس راجب گروهی دزدان دریایی که دور دنیا میگردن ولی ناروتو راجب 5تا دهکده یا روستا نینجان آخه برای نابود کردن چند دهکده بیجو براشون ساختن که بمب هسته ای

    پاسخ
      آواتار کاربر Zeus
      Zeusمهمان
      2021-01-04

      بهلول جان میشه به من بگی دلیل اینکه اینهمه چرت راجب ناروتو میگی اینجا چیه؟!
      وان پیس اگه دور دنیا رو میگردن چون ژانر ماجراجویی داره ولی ناروتو ژانرش ماجراجویی نیست نینجایی جنگیه
      خود کیشیموتو گفته سعی کردم خیلی داستان وارد فاز ماجراجویی نشه
      اینکه تو وان پیسو بخاطر دور دنیا گشتنشون ستایش میکنی یعنی طرفدار ژانر ماجراجویی هستی و این تفاوت ژانر هیچ ربطی نداره به اینکه وان پیس بهتر از ناروتوئه
      هر انیمه ژانرای متناسب به خودشو برای طرفدارای خاص خودش داره هیچکسم حق نداره بگه فلان انیمه از فلان انیمه بهتره
      خواهشا دیگه انقد تو مخ نرو

      پاسخ
      آواتار کاربر Helia
      Heliaمهمان
      2021-01-04

      میشه انقد کامنت بی ربط ندی و مقایسه نکنی بدبخت زیر سن
      دلت نمیخواد نبین

      پاسخ
آواتار کاربر Ali boruto
Ali borutoمهمان
2021-01-02

سلام بچه ها این هفتهboruto181پخش میش یا بخاطر کریسمس گفت دیگ پخش میش

پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2021-01-01

کیشموتو خودش داغون بود گفتم این مشکل برای چی ادامه داره نویسنده ناروتو دمشود گرفته فلنگ بسته داده فیلر کاراش ادامه بدن نه وجدانن ریده تو انیمه حتی برای اثر خودشم ارزش نذاشت داد داغون ترش کنن خوب خسته ای انیمه رونگاه حیف بلد نیستم ژاپنی بنویسم وگرنه+_())**&&^^%$$#@!××؟.* اینطوریش میکردم
بعد میگن مقایسه نکن کیشموتو خسته شده بنویسه هفته ای 3برگ مینوشت واقعا فاجعست سر ماجرای مادارا وکاگویا هم همین کار کرد وجدانن هیچ انیمه نویسی اینکار نمی کرد

پاسخ
آواتار کاربر Mahdi
Mahdiمهمان
2020-12-30

یه سوال استودیو ساخت انیمه بوروتو با ناروتو متفاوته؟چون ریدند با این انیمه سازیشون

پاسخ
    آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
    bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
    2020-12-31

    نه همون استودیو پیرو همینه سبک انیمه گنگ میزنه

    پاسخ
    آواتار کاربر ۲۲۴۴
    ۲۲۴۴مهمان
    2020-12-31

    دوست عزیز استودیو هر دوانیمه(ناروتو وبوروتو)یکی هست،ولی متاسفانه نویسنده ی مانگاهاشون فرق دارن مال ناروتو آقای کیشیموتو ومال بوروتو اوکیو کوداچی است.😊

    پاسخ
      آواتار کاربر س
      سمهمان
      2021-01-01

      نه کوداچی بود اخراج شد الن همو کیشیموتو ولی متاسفانه اینقدر گند زدن به قیافه ها فکر میکنی دادن به صدا سیما خودمون خدایی دلتا رو چه شکلی کردن یا دقیقا چه بلایی سر کله امادو اودمده جزعیات هم خیلی کمه انیمه کلا گند زده به همه چی برین مانگا بخونین با اینکه سیاه سفیده خیلی بهتره

      پاسخ
        آواتار کاربر ۲۲۴۴
        ۲۲۴۴مهمان
        2021-01-03

        واقعا😱😭؟
        یعنی دیگه امیدی به کبوندن این انیمه و مانگا(بوروتو)و از نو ساختنش توسط کشیموتو نیست؟

        دیگه امیدی هم به ماساشی ندارم ،این طور که معلومه اون نه برای اثری که خلق کرد(ناروتو)ارزشی قائله نه برای طرفداران این اثر .
        اگه یه کم ارزش قائل بود ادامه مانگاش رو واگزار نمی کرد و الانم زیر بار نمیرفت که ادامه ساخت این آشقالو(بوروتو) به عهده بگیره .😡🤬

        پاسخ
آواتار کاربر reg
regمهمان
2020-12-30

دوست عزیز من . بهلول غلامرضا.
من ناروتو و وانپيس رو دیدم هردو هم دوست داشتني هستن. انيمه هم قانون نيوتون نيست . به هرحال هر انيمه اي ضعف هايي داره. بوروتو رو هم دیدم. ولی از وقتی دیدم بیشتر داستان رفته توی فیلر رهاش کردم. چون من کلا فیلر نمی بینم. چه وانپیس باشه چه ناروتو. فیلر مثه تبلیغات بازرگانیه. الانم علاقه اي به ادامش ندارم تا دوباره حسش بياد. چون حس انيمه بپره ديگه كيف نميده ديدنش.
نکته ی بعدی اینه که هر کدوم از ما نظر و سلیقه ی خودمونو داریم. اگه قرار بود همه یه جور باشیم الان منم اسممو میذاشتم بهلول غلامرضا یا تو اسمتو مثه من میذاشتی. یه مثال بزنم. به گیاها نگاه کن. این همه تفاوت بینشون هست. یکی درخته . یکی بوته یکی جلبکه یکی گل میده یکی میوه میده. تازه اونا نه مغز دارن نه پای رفتن و … ولی اینقدر متفاوتن. به نظرت درخت سیب به گندمی که زیر پاش درمیاد میگه که تو چرا درخت نمیشی؟ یا مثلا گوجه به گل رز میگه تو چون میوه نمی دی به درد نمیخوری؟ نمی گن. تنوع ذات طبیعته و انسان هم مال همین طبیعته. اگه همه قرار بود یه نظر رو داشتیم و یه چیزی رو طلب میکردیم که در واقع آدم آهنی و ربات میشدیم.
تو ساسکه دوست نداری یکی لوفی رو دوست نداره يكي ناروتو رو لوس ميدونه …. . این طبیعیه. هرکسی یه جوریه. خوب نیست به هم فشار بیاریم که آره کی خوبه کی بده. من خودم انیمه زیاد می بینم و خیلی از انیمه ها رو هم بی ارزش دیدم ولی نمی رم به مخاطباشون بگم اون انیمه رو نبینن. انیمه فقط برای سرگرمیه. خالا اگه از توش چیزی هم یاد بگیریم که به درد زندگیمون بخوره که چه بهتر. ولی اصرار توی تغییر سلیقه کار درستی نیست. سليقه طرز تفكر نيست. سليقه با ذات انسان گره خورده و نميشه به راحتي تغييرش داد. حالا اسم تورو آوردم به خاطر جنبت بود وگرنه توی همین سایت کسایی هستن که دلشون میخواد بعضی انیمه ها حذف بشن. میرن به مخاطبای اون انیمه بد و بیراه میگن و جنگاي عجيبي راه ميندازن. بیشتر روی حساب حرفم اونا هستن. وگرنه منم ممکنه بعضی جاها با نظراتت موافق باشم همونجور که بعضی وقتا مخالفم.
به سلامتی ژاپنیا که انیمه درست میکنن و به سلامتی ادمین مهربون و به سلامتی خودمون که مجانی دانلود می کنیم یه لیوان آب بخوریم دیدمون عوض شه. بعدم يه انيمه E. چي دانلود كنيم ببينيم شب يلدا رد شده هندونه طالبي ارزون شده يا همون قيمت سابقه

پاسخ
    آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
    bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
    2020-12-31

    والا من نظرم رو میگم مگه من گفتم ناروتو چرته من میگم انیمه قشنگی که بگاش دادن ولی بعضی ها مثل اینکه فیلر انیمه رو بیشتر دوست دارن و وقتی گفتم 1.2سال فیلر دادن ازش دفاع میکنن بروتو روخوب دیگه نگم بروتو فیلر ناروتو نسل جدید بهش میاد بروتو حتی نمیتونه راسنگان بزنه کنوهامورو همسن این بود قویتر بود راسنگان میزد جتسوی آتش میزد شوریکن یونشین میزد بعدشم بروتو تو خانوادش از بچگی تعلیم میدیده بهش میگن نابقه به اندازه یه احمق نمیفهمه وجدانن این راسنگانه میزنه o نهایت راسنگانش نوعه روتونست احظار کنه باچاکرا نمی تونه یه راسنگان درست حسابی بزنه من موندم به این ضعیفی اصلا نینجان

    پاسخ
آواتار کاربر 2244
2244مهمان
2020-12-29

کاشکی ماساشی کیشیمو تو بیاد و این انیمه رو کامل بکوبه از نو بسازه اینی که من میبینم حتی این استوره(کیشیمو تو)هم نمیتونه گندشونو جم کنه چون انیمه بروتو کلا از پایه خرابه و گند زده به خاطراتی که ما از این انیمه شاهکار(ناروتو) داشتیم.

پاسخ
    آواتار کاربر Mahdi
    Mahdiمهمان
    2020-12-30

    کاملا درست میگی دوست عزیز

    پاسخ
آواتار کاربر khashayar A
khashayar Aعضو
2020-12-28

بروتو……بیا بیرون

پاسخ
آواتار کاربر reg
regمهمان
2020-12-27

به وبلاگ رسمی و اطلاع رسانی بهلول غلامرضای عزیز خوش اومدین 😀

پاسخ
    آواتار کاربر Helia
    Heliaمهمان
    2020-12-28

    وای😂😂خیلی خوب بود

    پاسخ
    آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
    bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
    2020-12-28

    جدا از شوخی نظر کلیتون راجب ناروتو فصل 1و2وبروتو چیه فقط این سریال بیخیال بقیه بنظرم فصل 1 خوب بوده فصل 2 .41%گندزدن59%خوب بوده حالا بیخیال ساسکه که ازش متنفرم بروتو هم هنوز درحد نظر دادن نیست ولی از ناروتو جلو میزنه چون اسم انیمه روگذاشتن نسل جدید

    پاسخ
      آواتار کاربر iman
      imanمهمان
      2020-12-29

      بابا مارو گ.ا.ی.ی.دی هرکی دیگه بود از رو میرفت

      پاسخ
    آواتار کاربر 2244
    2244مهمان
    2020-12-29

    🤭👌

    پاسخ
    آواتار کاربر مهیار اتاکو بوروتو فن
    مهیار اتاکو بوروتو فنمهمان
    2020-12-29

    حلال اولسون😂😂😂😂

    پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2020-12-27

والا فهمیدم این انیمه معنی نداره وتو فکر درست شدنشم نیستن ولی تو مبارزات یکم فکرشون کارکرده

پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2020-12-27

Tate no Yuusha no Nariagari اگه نگاه نکردین نگاه کنین فص 2و3 این انیمه هم قرار بیاد

پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2020-12-27

یه سوال انیمه بروتو رو که قسمت 1 دیدی کلن بیربت مانگاش روخوندم کاواکی حاضر جونش بده ناروتو بعد چرت پرت میدن بیرون میفرستمت جایی که نانادایمه فرستادم نارتو نمی میره ذهن کیشیموتو قاطی کرده حتما بعد میخواد بروتو بره 2سال تمرین تا هورمون قد بزنه بعد 2سال میخواد شورکن بونشین بزنه

پاسخ
آواتار کاربر naryto fan
naryto fanمهمان
2020-12-25

سلام میشه به من بگید هیماواری تو کدوم قسمت بیاکوگانشو فعال میکنه؟
بعد بهم میشه بگید که سای واینو ساکورا و ساسکه شیکامارو و تماری هم تو کدوم قسمت ازدواج میکنن؟

پاسخ
    آواتار کاربر S.m
    S.mمهمان
    2020-12-26

    هیماواری تو قسمت 18 بروتو بیاکوگانشو فعال میکنه
    به غیر از ناروتو و هیناتا ازدواج هیچکدوم از زوجای ناروتو رو تو انیمه نشون ندادن

    پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2020-12-24

یادمه روزی رو وانپیس بهم معرفی کردن من طرفدار ناروتو بودم ومیگفتم بهترش نیست تازمانی که 200قسمت دادن بهم هرچی جلوتر میرفتم هیجانی تر میشد باورکنید نزدیک به 1ماه وانپیس نگاه میکردم اونم نه تنهایی با برادرام یعنی 1ماه ناروتو نگاه نکردم ازم پرسیدن ناروتوبهتر یاوانپیس الان بااین که طرفدار ناروتو بودم گفتم وانپیس ایقدر فوقعادست که نمیشد بگم نارتو بهتر الان که توجه میکنم
شماره 1 من وانپیس شده اصلا 1 قسمت نشده بگم بده خدا 100سال دیگه بهت بده اودا یه سر به کیشموتو بزن بگو ناروتو نابود نکنه انیمه هست که اول دیدم

پاسخ
    آواتار کاربر itachi the sharingan
    itachi the sharinganمهمان
    2020-12-25

    بهلول داداش خوبی؟
    همین کامنت اخری گفتی(میگم وانپیس رو با ناروتو مقایسه نکنید وانپیس یه دنیای دیگست)دقیقا کپی پیست کردم.
    خو قبول ما که شروع نکردیم شما شروع کردی.متن کامل کامنتت هم که به نفع وان پیسه اونم.قبول.
    پس چرا باز میایی کامنت میزاری.خدایی تو برای حرف خودت هم ارزش قائل نیستی

    والا من عاشق وان پیسم(مخصوصا زورو) ولی یه بار بین این دوتا اتیش ننداختم.ولی نمیدونم که به چه دلیلی بدون وقفه کامنت های مقایسه میزاری.اگه آشت پاکه که طرفدار وان پیس و ناروتو هستی این دوتا رو باهم مقایسه نمیکردی.

    پاسخ
      آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
      bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
      2020-12-26

      راستش هر چند قسمت که میاد نگاه میکنم معنی خاصی توقسمت هاش نمی بینم میگم یه کل را بندازم والانظر دادن اینجا هم بهتر ازنگاه کردنشه مانگاش رومیخونم

      پاسخ
        آواتار کاربر itachi the sharingan
        itachi the sharinganعضو
        2020-12-26

        بهلول اگه منظورت بروتو هستش باید بگم ما هم دل خوشی ازش نداریم

        پاسخ
    آواتار کاربر داریوش
    داریوشمهمان
    2020-12-25

    من هردو باهم شروع کردم و دیدم ، اما هنوز میگم ناروتو ی چند مرتبه از وان پیس سرتره البته واسه کسایی مثل من که سنشون یکم زیاده ، واسه بقیه فرق میکنه … ، ناروتو پر از شخصیت های دارک و تاریکه … اما وان پیس ۸۰% رو کمدی تشکیل داده با شخصیت های رنگی پنگی و گوگولی ، شما یک شخصیت دارک از وان پیس نام ببر ؟؟ دیدی .. ، البته من هنوز وان پیسو میبینم چون سرگرم کنندست و دوست دارم ببینن اخرش چی میشه .

    پاسخ
      آواتار کاربر Samad
      Samadمهمان
      2020-12-26

      نارتو توی دنیای وان پیس حرفی برای گفتن نداره عکسش برای وانپیسی هاست

      پاسخ
      آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
      bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
      2020-12-26

      یه سوال انیمه بروتو رو که قسمت 1 دیدی کلن بیربت مانگاش روخوندم کاواکی حاضر جونش بده ناروتو بعد چرت پرت میدن بیرون

      پاسخ
      آواتار کاربر ali
      aliعضو
      2020-12-28

      ناروتو از لحاظ فنی ضعیف تره توش پر از نقص و سوتیه. حتی اگه فیلراشم در نظر نگیریم مثلا وقتی مادارا همه رو برد تو گنجوتسو همشون چسبیدن به ریشه درخت. درختم توی چند ساعت کل چاکراشونو جذب میکرد و همشون میمردن:/ یا ویلینارو احمق نشون میده مثلا پین رو چجوری متحول کرد ناروتو؟ حرفای خود ناگاتو رو تو بچگیش بهش یاد اوری کرد بعدشم گفت جیرایا بهت ایمان داشته . بعد یهویی متحول شد.انگار کشکه. کسی که زده با یه مشت یه شهر کاملو کشته ینی به هدفش انقد مطمعنه وقتیم تا این حد هدفشون اولویته ینی تو مثلا این 10 سالی که کاراکترش دچار تغییر شده ینی 10 سال از شب تا صبح نشسته به کاراکتر قبلیش فکر کرده به خاطراتش به اخلاقش به همه چیش دیگه هدفشو محکم کرده هیچ جور نمیتونی به بهونه کاراکتر و استاد قبلیش متحول کنی ولی ناروتو این کارو کرد چون مسخره بازیه از اون بدتر به اوبیتو کل چیزایی ک گفت این بود : رین کاراکتری که الان داری رو دوست نداره عاشق اوبیتوی قبلیه… خب اخه مگه اوبیتو احمقه که این همه سال 1 درصد فکر نمیکرده رین قطعا عاشق این مدل اوبیتو نیست؟:/ بعد حالا باز ناروتو همینو بهش میگه نه تنها فقط هدفش عوض میشه بعد یهو کلا شخصیت پردازیش ریست میشه از خود گذشته و فداکار و مهربون اصلا یه وضعی. اون وسط هرچی دلشون میخواد با اسم چاکرا بزور میچاپن تو داستان ک ب اصطلاح جذاب شه. مثلا ناروتو چجوری پدر و مادرشو دید؟ : ناروتو من چاکرامو تو مهر کیوبی ذخیره کردم یه وقت خطری مهرو تهدید کرد جلوتو بگیرم حالا باز میناتو به کنار ولی چاکرای کوشینا نه تنها بعد اون همه سال باقی مونده بود بلکه انقد قدرت داشت که میتونست کیوبی رو هم نگه داره… مسخره بازی پشت مسخره بازی:/ کلی باگ و ضعف دیگه هم داره
      کسی ک سنش بالاتره؟ کاراکترای دارک؟ناروتو چند مرتبه بالاتر؟ داداش هیچ ادراک منطقی نمیتونی داشته باشی حرف نزن ناموسا.کل پیام ناروتو نفرت نداشتن از همدیگه و فرندشیپ پاور بود.
      مانگاکای ناروتو واقعا بیش از اندازه خواننده مانگاشو خر فرض کرده. اینکه همه مردمو نشون میده ک ی تفکر غلط از ناروتو دارن بعد کل مردم یه رنگ. بدون اینکه هیچ عقل و درکی بهشون بده فقط زارت همه ناروتو رو هیولا میدونن ب جز کاراکترای مهم داستان.بقیه مردم اسکلن همه.یا اصن خود ناروتو احمق نیست؟ کیوبی ک زد با اختیار خودش پدر و مادرشو کشت و میبخشه اصلا براش مهمم نیست تازه خود ناروتو کسیه ک ناز کورامارو میکشه تا رفیق شن. یا حاضره جون همه دوستاشو به خطر بندازه و ب کشتن بدتشون ک ساسکه رو نجات بده ک یه خیانت کاره و ممکنه 2 روز دیگ دوباره خیانت کنه و بزنه چن تا از دوستاشو بکشه.و ناروتو تناقض داره کاراکترش. ادمی که کل دغدغش تو داستان اینه ک پدر و مادر بالاسرش نیست یا بقیه چ فکری در موردش میکنن نمیتونه اونقد ابتکار ب خرج بده ک کل دنیا رو نجات بده یا بخواد بشه حاکم ی مملکت. اصلا مهم نیس برام چقد فحشم بدین یا هرچیزی فقط اینکه یخوردع خونو خون ریزیو کاراکتری ک دنبال انقامم دیدین جونگیرتتون بگین من (بزرگسالم) من (درکم) بالاس از ناروتو و کل وان پیسو گوگول موگول ببینی بدون هیچ نگاه منطقی. اصن تو خوش باش دارک بین بزرگسال:) شخصیت دارک وان پیس میخوای؟ تیچ. دراگون.خود راجر. دارک بودن ب این ک طرف تو بچگی کسو کارش مرده باشن و بره تو قیافه و ماسک بزنه نیس:)

      پاسخ
        آواتار کاربر navid
        navidعضو
        2020-12-29

        تو وان پیس هم همین طوره
        مگه مردم وانو از دزد های دریایی بدشون نمیاد پس چه طور به لوفی اعتماد کردن(ازاد سازی اودون)
        حالا شاید بگین چون لوفی از جونش مایه گذاشت
        که این درباره ناروتو هم صدق میکنه چون ناروتو برای محافظت از کونوها و دنیایی شینوبی از جونش مایع گذاشت پس منطقیه بقیه هم ازش دفاع کنن.

        میگی کوشینا چه طوری کیوبی رو مهار کرد ولی نمیگی که چرا یه شیچی بوکای قوی مثل کروکدیل به لوفی بی تجربه باخت
        میگی تیچ.دراگون.راجر دارکن ولی ایتاچی و اوبیتو و مادارا دارک نیست.والا که اینا اصلا قابل قیاس نیست
        ناروتو هر مبارزه ای رو که بردی(جز یکی دوتا)همش کار گروهی بوده ولی لوفی مثل خدا تک به تک میجنگه و میبره این اصلا منطقی داره؟لوفی دربرابر کاتاکوری دربرابر دوفلامینگو دربرابر…. که ازش تجربه بیشتری دارن و از لحاظ فیزیکی ازش قوی ترن قویترن برده . این یه باگ نیست.

        میگی ناروتو کوراما روبخشید کسی که پدر و مادرش رو کشت واین عجیبه.اگه یه زره دنیایی که توش هستی توجه کنی میبنی خیلیا هستن که خانوادشون به قتل رسیده ولی قاتل رو میبخشن پس هیچیش عجیب نیست

        اوایل که کسی از بک استوری نامی چیزی نمیدونست نامی لوفی و خدمش رو گول زد و کشتشیون رو دزدید ولی لوفی گفت میخوام برم بیارمش!!در حالی که احتمال داشت دوباره بهشون خیانت کنه(چون لوفی نمیدونست که جریان از چه قراره)ولی بازم کوتاه نیومد ولی ناروتو میدونست که ساسکه به خاطر انتقام از دهکده رفته نه خیانت پس بهش اعتماد کرد.

        میگی همه ناروتو رو هیولاا میدونن جز شخصیت های اصلی داستان.دلیلش ساده است شما تا وقتی با کسی وقت نگزرونی اون رو نمیشناسی.وان پیس هم همین طوره به چسم مردم دنیایی وان پیس لوفی یه دزد خون خواره ولی به چشم دوستاش(شخصیت هلی اصلی)اصلا اینطور نیست

        درمورد تناقض ناروتو که گفتی.ناروتو هدف اصلیش این بوده که تبدیل به نینجای قوی بشه تا بقیه اون رو به عنوان بخشی از جامعه قبول کنن و خود ناروتو بار ها اینو گفته.پس عجیب نیست که بخواد دنیا رو نجات بده تا به بقیه اینو ثابت کنه

        در اخر میگی برات مهم نیست اگه فحشت بدیم.داداش فحش مال وقتیه که کسی بهت فحش میده.به عبارتی جواب هوی رو با های میدن.

        پاسخ
          آواتار کاربر ali
          aliعضو
          2021-01-02

          مردم وانو بخاطر خود شخص لوفی اعتماد نکردن. خودت دیدی به خاطر اربابشون مومونسکه اعتماد کردن اون بهشون دستور این کارو داد قبلش هیچکس بهش اعتماد نکرد.
          میگی چرا لوفی تونست کروکودایلو شکست بده؟ چون کروکدایل به خودش مغرور شد بخاطر اینکه سری اول خیلی راحت لوفیو تا مرز مرگ برد و سری دومم باز تا دم مرگ بردش و تا اخر یه زره هم لوفیو قوی حساب نکرد. اگ به این باشه ناروتو هم تبدیل ب سنین شد تو کمترین زمان ممکن. اگ انقد راحت بود اسمش سنین افسانه نبود ک 3 نفر کلا قبلش حرفه ای باشن توش. بعد زد پین رو هم شکست داد:/ ولی من به اینا نگاه نمیکنم چون پاور اپ عادیه تو انیمه های شونن حالا چ ناروتو و پین چ لوفیو فلان چه گوکو با خدای نابودی یا جیرن… ولی کوشینا کاملا مرده بود ته کاسه چاکراش از چندین و چند ساله قبل کیوبی رو مهار کرد:/ حاجی انصافا فرق داره این
          میگی ایتاچی دارکه؟ ایتاچی خودش باگه. ایتاچی به جز ساسکه باید زده باشه همه بچه های معصوم که هیچ ربطی به نقشه حملشون به کونوهارو ندارن کشته باشه هم سن و سالای ساسکه یا حتی کوچیکتر:/ این ادم هیرو نیست انصافا:/ینی نباید باشه ولی خب نمیدونم والا مانگاکا میخواسته به عشق خودش جلو بره نه عقل انسان:/
          میگی اوبیتو دارکه؟کسی ک بخاطر دوس دخترش میخواد بزنه یه دنیا رو به فنا بده دارکه؟ حالا چون ماسک میزنه و تو قیافس؟
          مادارا دارک هست بلی چون اهدافش و ذاتش کاملا اینو میرسونه حرفی توش نی ولی کلا مقیاس دارک بودن به قیافه گرفتن و تو سایه وایسادن نیس انصافا*–*
          میگی ناروتو کوراما رو بخشید عادیه؟ نه خیر نیست. چون کسیو میبخشن معمولا که از (عمد) نزده باشه (یکی) از اعضای خانواده رو ببخشه تازه همونم خیلیا نمیبخشن اکثر مردم. ولی کوراما از عمد و هم پدر و مادر ناروتو رو کشت و اصلا ابراز پشیمونی نکرد حتی ولی ناروتو باز بهش گفت یه روز نفرتتو از بین میبرم یا همچین چیزی:/ ناموسا پیامبرم باشه ناروتو نمیتونه انقد بیخیال باشع:/
          این که با کسی وقت نگذرونی نمیشناسیش یعنی حتما باید بهش ظلم کنی؟ بعدشم اون بچس. همه هم دارن تنهایی و بدبخت بودنشو میبینن. میبنن لج بازیاش مثل یه انسانه معمولیه ولی بازم بهش ظلم میکنن اونم همه و همه.تو وان پیس اسمش دزد دریاییه. مردمم به طور طبیعی از ادمای قدرتمند که به قانون پایدار نیستن میترسن. و اینکه لوفی و خدمش افراد بالقن با بچه کوچولو که ناروتو باشه مقایسه میکنی؟:/
          ناروتو میخواد کل دنیا رو بیاره تو صلح اونم فقط با قدرت دوستی:/ و جالب اینه این حرفشو تروریستام قبول میکنن متحول میشن:/ یه تروریستو تو با قدرت دوستی ک ب کنار با منطقم بشینی صبح تا شب دم گوش یکی ویز ویز کنی تغییری نمیکنه. بعد ناروتو با قدرت دوستی تو کمتر از 1 ساعت حرف قانعش میکنه:/
          داداش ضعفای ناروتو بزرگ تر از این حرفاس. منم نیومدم بگم ناروتو اینه ناروتو مفت نمیارزه فلان بیسار. ولی وقتی یارو میگه وان پیس پشم ناروتو نیس. میگه وان پیس گوگولی مگولی و بچگونس چه انتظاری داری از من؟ با منطق اون احمقا الان هانتر و دراگون بالم بچگونن. در حالی ک قطعا اینطور نیس شونن شوننه سبکش همینه وقتی قد پیاز نمیتونن درک کنن انتظار نداشته باش منم ارمشمو حفظ کنم به طور ناخوداگاه نرینم به ناروتو:/ ولی باز بحث با تو برام راحتتره

        آواتار کاربر مهیار اتاکو بوروتو فن
        مهیار اتاکو بوروتو فنمهمان
        2020-12-29

        آفرین ولی خب هر کسی یه سلیقه ای داره هر کی مست یه چیزیه

        پاسخ
        آواتار کاربر Mmad
        Mmadمهمان
        2020-12-29

        این نظر تویه از دید من رو دست ناروتو توی انیمه های بلند نداریم ، و وان پیس واسه سنین زیر ۲۰ سال ساختن خیلی گوگولی حرف های قهرمانانه ی چرتو پرت و شخصیت های عجیب و بچه گانه داره و کلشو کمدی بی مزه تشکیل داده هر چندسال یکبار یه فایت داره همه یه فیلر ناروتو گیر میدادن اما وان پیس دست ناروتو رو از پشت بسته از این ۹۰۰ قسمت کلا ۱۰۰ ۱۵۰ قسمتش بدرد میخورد .

        پاسخ
          آواتار کاربر ali
          aliعضو
          2021-01-02

          حاجی ناموسا الان فک میکنی خیلی ناروتو واسه سنین بالاس؟این که کل پیام انیمه قدرت دوستی و نفرت نداشتنه؟ این که یه تروریستو با حرف قانع کنی خیلی احساس بزرگونه بودن انیمه رو میکنی؟ این ک طرف ب خاطر دوس دخترش میزنه یه عالم قتل انجام میده بعد ناروتو بهش میگه دوس دخترت کاراکتر فعیلتو دوس نداره بعد یهو متحول شه خیلی احساس بزرگونه بودن میکنی تو انیمه؟ جم کن این مسخره بازیا رو اگ ب منطق تو باشه دراگون بالم باید بچگونه باشه چون دنیاش 10 برابر رنگاوارنگ تر از وان پیسه. انیمه سینن یا بزرگ سال میخوای بشین مانستر یا جوجو یا برسرک ببین. حرفای گوگولی قهرمانانه تو وان پیس؟خود لوفی میگف من قهرمان نیستم بعد تو ناروتو با قدرت دوستی یه جهانو متحد میکنه ینی سیاست و سود هر کشور کشکه کشک. انقد متعصب نباش

        آواتار کاربر Sepehr
        Sepehrمهمان
        2020-12-31

        ببین همه ی انیمه ها با قسمت های بالا اینجورین حول یک محور میچرخن ، تو یه فن تعصبی هستی که فقط داری نقص ها و عیب های ناروتو رو میگی . من به شخصه فن هیچ کدوم نیستم ولی از هر دوتاش خوشم میاد . بیاید یکم بزرگ بشیم و واقع گرایانه به اطرافمون نگاه کنیم😒😒

        پاسخ
    آواتار کاربر Helia
    Heliaمهمان
    2020-12-28

    سلیقه ایه خب
    از نظر من وان پیس پشم ناروتو هم نیست اصلا منطقی نیست وانپیس برای بچه ها ساختنش
    مثلا همین ک زورو اون اوایل رفت با لوفی و دزد دریایی شد 😐 ی شکارچی دزد دریایی یهو دنبال ی بچه ک آرزوهای بزرگتر از خودش داره راه میفته و میره جمع کنین بابا

    پاسخ
      آواتار کاربر ali
      aliعضو
      2020-12-28

      زورو شکارچی دزد دریایی نبود خودشم گفت ک این اسمو بقیه براش گزاشتم. دوما خودشم دنبال ارزوش بود و باهم عهد بستن اگ قرار شد زورو از مسیرش دور شه لوفی رو بکشه:)
      حالا شما بگو این ک ساسکه 700 قسمت ویلینه بعد یهو با ناروتو میجنگه یه دستش قطع میشه یه خواب میبینه زارت. من چیکار کردم تو این همه سال:( ناروتو دوست من:( من متحول شدم:( من دارم این کارتونو بچگونه تر میکنم:(

      پاسخ
      آواتار کاربر ali
      aliعضو
      2020-12-28

      البته بازم هست. شخصیتای ناروتو همه شون ناروتو رو تنها میزاشتن تو بچگیش و اصلا براشون مهم نبود ناروتو ادمه یا ن.بعد تو مواقع سخت یهو همه پشتش عین کوه درمیان. مسخرس. این ک وسط بازی بچگی و تو اسون ترین شرایط کوچیکترین کمکی نکنی بعد تو بزرگترین مشکلات و سختی ها از جونت مایه بزاری.هعی

      پاسخ
        آواتار کاربر navid
        navidمهمان
        2020-12-29

        این که شما اینو درک نمیکنید.اینکه به توسعه روابط تو ناروتو توجه نکردین مشکل خودتونه نه انیمه

        پاسخ
          آواتار کاربر ali
          aliعضو
          2021-01-02

          بهونه فن های ناروتو همیشه (درک نکردی ناروتو رو) (درک ناروتو واسه همه ممکن نیس)
          من بچه من نفهم. تو برو تو یوتیوب سرچ کن تایر لیست انیمه های شونن. ناروتو تو همشون جز رده 3 یا 4 هست اونام همشون ادمای (بزرگ) و عاقلی هستن ک چند ده یا چند صد یا حتی چند میلیون دنبال کننده دارن. اونام احمقن؟ اونام درکشون صفره؟ ببین من نمیخوام نظر بقیه رو ملاک کنم. ولی اگ حرف شمام صحیح بود نظر کارشناسای درس حسابیش این نبود:/

آواتار کاربر reg
regمهمان
2020-12-24

ببينين چقدر زندگي يه انسان يه مرد يه زن يه كودك ميتونه پوچ و خالي و بي محتوا باشه كه يه شخصيت داستاني توي نقاشي متحرك اينقدر روش تاثير گذاشته باشه كه اگه به اون شخصيت خيالي انتقاد بشه طرف حس كنه دارن بهش توهين ميكنن و سريع شروع كنه به دعوا و بحثايي كه به طرف مقابل بي حرمتي ميكنه و از كلمات تحقير آميز به كار ميبره. اينا رو من براي خودم مينويسم. يه وقت به كسي بر نخوره. ولي واقعا بايد خجالت بكشم. اصلا شبا ناروتو و لوفي و ايچيگو و ارن و زورو و … يكي يكي ميان دست بوسم . باهاشون صميميم. ميشينيم شوخي ميكنيم ميگيم مي خنديم. خب الان اونا هركدوم توي داستان زندگيشون تلاش كردن زمين خوردن و دوباره بلند شدن قهرمانن دمشون گرم. اما من توي زندگي خودم چي هستم. يه آدم بي مصرف كه كل زندگيش روي انيمه و خون و دارك و … بسته شده و صبح كه بيدار ميشه اول با خودش ميگه برم بزنم توي دهن اينايي كه مخالف من هستن؟!!! برم برينم به فلان انيمه ي دخترانه چون دارك نيست. برم فلان انيمه كه طرفدار زياد داره رو بد بگم فكر كنن آدم خاص و بزرگي هستن؟!!!
داداشيا . آبجيا. ول كنين به خدا. من همشونو دوست دارم . ولي گور باباي همشون كه بخوام اينجوري سر يكي ديگه خالي بشم و نظراي عجيب غريبمو بهشون تحميل كنم. داداشيا از انيمه انتظاري جز سرگرمي نداشته باشين. اگه از انيمه غير از سرگرمي انتظار ديگه اي دارين بايد روي زندگيتون و طرز فكرتون تجديد نظر كنين. انيمه خوبه عاليه. ولي نه تا زماني كه لوفي و ناروتو رو به جون هم بندازين. البته اونا به جون هم بيوفتن من ميشينم نگاه ميكنم لذتشو هم مي برم چون هردو خيالي هستن و به هم آسيب نمي زنن. ولي شماهايي كه نظراي هيت و منفي و بد تحويل هم ميدين وقتي به جون هم ميوفتين اصلا ديدني و خوندني نيست. از بودن بيا تو انيمه و اينكه انيمه ها رو مفت و آسون در دسترس گذاشته لذت ببرين. چند وقت ديگه همه چي يهو ديدي بسته شد. اونموقع به غير از خاله شادونه و مل مل و عمه پورنگ چيزي واسه ديدن پيدا نميكني

پاسخ
    آواتار کاربر Mahdi
    Mahdiمهمان
    2020-12-25

    کاملا درسته دوست عزیز و واقعا با اون جمله آخرم خیلی حال کردم 🙂

    پاسخ
    آواتار کاربر N11o22r8o
    N11o22r8oعضو
    2020-12-25

    ناموسا اخرش جر خوردم از خنده 😂😂😂😂👍 آره تو ایران اینه ولی اگه اون اوسکول تو ژاپن همچین حرف وحرکتی بزنه به صورت ۷۲ روش امریکایی، ۵۰تا عربی ،۳۳تایاکوزایی آره میکرد…….. دیگه بی ادبی نمیکنم ولی دادا انیجا ایرانه
    بعد شم گفتم دعوا رو سر پست خود انیمه کنیید چرا؟😂😂😂😂😂 بعد این بروتو هنو هیچ گوهی تو انیمه نخورده تو مانگا میگن قرار یه گوهی بخوره من نمیدونم این اگه اون چشش ازهیناتا نداشت چه گویی تو انیمه میخورد ولی دمشون گرم میگن حلال زاده به دایش میبره زرنگیش به نجی رفته 😂😂😂😂😂

    پاسخ
    آواتار کاربر مهیار اتاکو بوروتو فن
    مهیار اتاکو بوروتو فنمهمان
    2020-12-29

    بازم یه حرف منطقی دیگه از دوست عزیزreg ولی باید اینو بگم که آدما چیزی رو میبینن ازش خوششون میاد بعضیا حتی جونشون رو هم قمار میکنن که یه اون چیزی که خوششون میاد دست پیدا کنن حتی با بقیه آدما هم میجنگن این طبیعیه که یه عده به ناروتو و لوفی و بوروتو فحش بدن و من از این ناراحت نیست نمیدونم و نمیدونین که چرا اینطوری هستم فقط همینو میتونم بگم که دعوا نون و نمک زندگیه پشت هر چیز تو دنیا هم یه دلیل منطقی هست که آدم رو به حقیقت نزدیک میکنن خیلی خوب فکر کردی به این نتیجه رسیدی منم خیلی وقتا میخواستم بگم ولی خب نه حال تایپ کردن داشتم نه میتونستم احساسمو با کلمات توصیف کنم و تو به خوبی از پس اینکار بر اومدی و نمیگم که دعوا کار خوبیه ولی یه نیازه چون میدونی این دعواها و مشکل ها هستن که ادمو به پیدا کردن حقیقت و راه حل وا می‌دارن اگه نباشن انسانیت هم معنی ای نامیده

    پاسخ
آواتار کاربر Sami TNT
Sami TNTمهمان
2020-12-24

Sajjad
از کسی که فن وانپیسه انتظار نمیره نظر درست و منطقی راجب ناروتو بده،، با طرز حرف زدنتم خودتو سبک کردی فقط
نمیتونی دنبال چیزی بگردی که سطح ناروتو رو بکشی پایین حرف از تضاد نزن!! چپ و راست تضاد تضاد را انداختی خب بگو دیگه چن تاشو ماام بدونیم، چون هیچکس اینجا اصن نمیدونه راجب چی داری حرف میزنی! شاید مشکل از درک و فهم خودت باشه،،, چون به طرز فوق عجیب غریبی کسی نمیمیره خصوصا درمورد ینی استاندارد کار بالاس؟! تو این سیستمی حال میکنی بیخود به استاندارد بالا تعبیرش نکن’ براساس سلیقه شخصیم نظر دادن پس کار خودت شد نه من وگرنه من هم از دیدن وان پیس لذت بردم هم ناروتو, یادمم نمیاد جایی گفته باشم ناروتو هیچ باگی نداره. ترق تروقای چهارشنبه سوری با انفجار تخریبگر یکیه آخه اسکل؟!!😂
بعدشم مشخص نیس با خودت چن چندی حاجی!!
اون اول میگی با منطق ترین انیمه ای که دیدی وان پیسه بعد آخرش میگی با دنیای واقعی مقایسه نمیکنیش! منطق برابره با واقعیت با چیزی که عقل قبولش میکنه! هر چرت و پرتیو به عنوان نظر بیای بپرونی هیچکس اینجا بهت مدال افتخار نمیده.
از ادمین محترم و کاربرای این سایت هم عذرخواهی میکنم, ,فاز مقایسه و جر و بحث ندارم فقط سعی داشتم مطالبی که تو ذهن اون دوستمون بهلول هنوز درست جا نیفتاده بود و داشت به ضعف داستانی تعبیرشون میکرد براش توضیح بدم چون اینجور نظرات باعث ساختن تفکر اشتباه تو ذهن کسایی میشن که انیمه رو هنوز ندیده میان نظراتو میخونن

پاسخ
    آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
    bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
    2020-12-24

    همه دیدن که لوفی چندین بار شکست خورده وباعث قویتر شدنش شده هردفعه وبه مرور زمان فرق دوشخصیت همینه یکی داره رشد میکنه یکی متوقف شده ناروتو الان هوکاگه شده و دیگه مبارزه نمیکنه به شخصه اینکه برای ناروتو تو این سری که 10درصد ناروتو و80درصد بروتو 10درصد بقیه کارکترها10درصدمنطقیه اونم برای طرفداراش برای همین میگم وانپیس رو با ناروتو مقایسه نکنید وانپیس یه دنیای دیگست که ناروتودستپا بزنه با این وضعیت انیمه نمیرسه شما دارین راجب لوفی صحبت میکنید که آینده جلوتر میبینه الان خلاصه کسانی که انیمه وانپیس وناروتو دیدن وطرفدارشونن بهتر میدونن اگه دقت کنن نه توهمات بدن بیرون وانپیس 10سر گردن بالاتر نه 1سر بهت پیشنهاد میدونم 10قسمت از ناروتو و10قسمت از وانپیس نگاه کنی فرق بینشون میفهمی فقط تو10قسمت

    پاسخ
      آواتار کاربر itachi the sharingan
      itachi the sharinganمهمان
      2020-12-25

      ایییییی خداااااا
      بهلول میگه وان پیس و ناروتو رو مقایسه نکنید.خو اولین کسی که این بحث رو شروع کرد تو بودی دیوانه/
      بعدشم این انیمه اسمش بوروتوِئه نه ناروتو خب معلومه رشد ناروتو رو نشون نمیدن بله رشد بچش رو نشون میدن/
      داداش ناروتو اگر 2یا 3 بار بیشتر شکست نخورده به خاطر اینه که گروهی مبارزه میکنه.کم فایتی هست که ناروتو دست تنها دشمن رو شکست بده.این لوفیه که همه ئیلن ها رو خودش شکست میده./
      در اخر جناب عالی فن وان پیسی باش کی چه کارت ولی اینکه هی بگی وان پیس از ناروتو بهتره مثل این میمونه که برای اثبات نظرت مدادم یه حرفی بزنی تا تمایلات درونت رو نصبت به برتری وان پیس ارضا کنی.که دقیقا مثل یه بجه که مدام میگه(بابا این خوبه.مگه نه)

      پاسخ
    آواتار کاربر N11o22r8o
    N11o22r8oعضو
    2020-12-24

    دادا انیمه رسد به بک استوروی فوقالعاده ایتاچی فیلرش مادرشون و مادر بزرگ مونو پیر کرد
    چیه؟.فکرکردی فوش میدم نه ولی تویی که معلومه رفیتی ناراتو با گایید بدون فیلر دیدی حقته اینجوری فکر اونی میدونی اون موقع که تو تو موز بودی ما هفته به هفته پا ماهواره اونم بدون اینکه بدونی این قسمت فیلر یا نه

    پاسخ
      آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
      bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
      2020-12-25

      نه عزیز من بدون فیلر نگاش کردم انیمه که41درصد فیلر البته تو استودیوی پیرو وقتی مانگا میدی همین میشه به خاطر انتخاب بد نویسنده مارو باش از روی بیکاری میشتیم فیلر های مسخرش نگاه میکردم چون داستان ایستاده

      پاسخ
آواتار کاربر persia
persiaمهمان
2020-12-23

جان مادراتون این بحث رو تموم کنید.
وگرنه منم وارد بحث میشم.فردا هم یکی دیگه وارد بحث میشه وبه همین ترتیب ادامه پیدا میکنه تا جایی که زبونم لال خدای نکرده ادمین میاد نظرات رو میبنده.دلخوشی ما همین کامنت هاست این ازمون نگیرین

پاسخ
آواتار کاربر passive
passiveعضو
2020-12-23

چیزی که انیمه نارتو رو خاص میکنه
اکثر شخصیت های این انیمه خاکستری هستند و همه اشتباهاتی داشتن
قوس شخصیتی فوق العاده هر کارکتر موجود و بک گراند فوق العاده هر شخصیت – نارتو با از دست دادن نزدیکانش شدش نارتو – همه ما درد و تنهایی نارتو رو حس کردیم
خدایی ایتاچی خودش اندازه یه انیمه ارزش داره
فایت های فوق العاده ای تو این انیمه هست حریف های سخت تو این انیمه رو بدون استراتژی نمیتونی شکستش بدی
من به شخصه توی نارتو کمترین استفاده از جذابیت جنسی رو تو این انیمه دیدم و احترام همه شخصیت های زن اصلی حفظ میشه

چیز هایی که وانپیس رو خاص میکنه
جهانی بزرگ و بی انتها با کارکتر های فروان و شخصیت پردازی فوق العاده و باحال – ما با لوفی و خدمش هر دفه انگار وارد کشوری جدید میشیم و با لهجه و سنت و تاریخ و قهرمان خاص او منطقه آشنا میشیم – شخصیت پردازی تو این انیمه انقد قوی هستش که من حتی کیزارو رو هم دوست دارم
کیقت تصویر پردازی این انیمه همیشه خوب و عالی بوده و فایت ها خیلی خوب تصویر کشیده میشن و لوکیشن های جذاب فوق العاده ای داره
راز های بزرگ و کوچیکی در این جهان که وجود داره که ما با لوفی و خدمش داریم آروم آروم به اون ها پی میبریم و این رازها هیجان این این انیمه رو تا 21 سال نگه داشته و همچنان پابر جاست
————-
هر دوی این کار ها به نظر من انقد بزرگن که در سطح خاصی قرار می گیرن که قابل مقایسه نیستن

پاسخ
    آواتار کاربر persia
    persiaمهمان
    2020-12-23

    خدا از دهنت بشنوه

    پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2020-12-23

یه سوال متحد شدن هوگاگه ها رواز قضیه برجام ایران 5+1برنداشتن من اینو قبلا نوشتم بودم به خاطر اینکه از احمدی نژاد تا الان درگیریم چون سال 2006.7احمدی نژاد رییس جمهور شد فصل 2ناروتو هم سال 2006شروع شد

پاسخ
آواتار کاربر reg
regمهمان
2020-12-23

دوستان میبینم که اینجا همه‌گی هستیم. بعضیا اگه بین بلیچ ناروتو و وان پیس شک دارین که کدوم بهتره بهتون پیشنهاد میدم بشینین همه رو دانلود کنین دوباره ببینین. اگه هم هر سه تاش خوب بودن از نظرتون خب دوباره دانلود کنین ببینین. اینقدر دعوا نکنین. ادمین خسته میشه این تومارا رو میخونه. یعنی حاضر نیستم یه روز ادمین بیا تو انیمه باشما. با صد نفر مثه من طرفه که هی میان نظرات عجیب غریب میدن. ولی بیاین هی سر بزنین . نذارین کامنتی بی جواب بمونه. جواب همو بدین محکم. ولی بی ادبی نکنین. اینجا جای خوبیه قدرشو ندونین مفت از دست میدین

پاسخ
آواتار کاربر Sajjad.mobtadi
Sajjad.mobtadiعضو
2020-12-23

آقا آقا کمتر حق بگین ب مولا ی مطلب خوندم پشمام ریخت
جم کنین برین باو شما ک افتخارتون اینه ک چند هزار اپیزود انیمه دیدین و فکر میکنین متخصص شدین … باید بگم ریدین واقعا اگ چنین افکاری دارین😂😂
اول در مورد نارتو باید بگم عالی بود ولی بدون ایراد نبود خیلی دلم پره ازش و کلی اعصابمو خورد کرد ی جاهایی مخصوصا سره ایتاچی ک یه موضوع خیلی مهم رو نشون نداد در موردش اونایی ک مانگاشو خوندن میدونن چی میگم 😑😑😑
در مورد بوروتو ک وارد بحثش نمیشم اما ب نظرم مزخرفه و هر وقت خیلی بیکار شدمو واقعا هیچی نبود واس دیدن میبینم چنتا اپیزود ازش
و اما در مورد اون برادری ک اومد در مورد وانپیس چرتو پرت گفت
بزار ی چی رو برات شیرفهم کنم …
با منطق ترین انیمه ای ک تو عمرم دیدم وانپیسه … فقط استاندارداش یکم بالاتره مثلا تو وانپیس آدمایه معمولیشم ک قدرتی ندارن هم به این نونو ماستیا ک تو نارتو میمیرن نمیمیرن
خب نمیخام زیاد طولانیش کنم فقط میگم زر نزن رفیق منطق وانپیس و چارچوب بندیش حتی از نارتو ک از انیمه هایه مطرح هست خیلی بیشتره
دلیل دارم واسه حرفم ک البته اگ ده صفحه هم تایپ کنم تو مغذت نمیره
چون صرفا از رو سلیقه نظر میدی و از اون فنایه عنی ب قول رفقام😂
و اینم در مورد وانپیس بگم ک بدون ایراد نیست یه ایرادایی داره ولی به مراتب خیلی ایراداش کمتره باگایه نارتوعه
اصلا خیلی از جاهایه نارتو یه باااااااااااگه عظیم بود
اینم در نظر بگیر وقتی من میگم باگ … ینی بینه سکانسایه خوده انیمه تضاد پیدا کردم نه که مثله تو بیام با دنیایه واقعی مقایسه کنم بگم لوفی پلاستیکی بود چرا فلان جا دو ثانیه آتیش بهش خورد یهو ذوب نشد انیمه تموم شه(فک کنم داداشمون تا حالا چارشنبه سوری واقعی رو ندیده😂😂)یا مثلا بگم اون رعدو برق چرا ذوبش نکردو این داستانا نه
من وقتی میگم باگ ینی تضاد بین سکانس هایه خوده انیمه پیدا کردم …
هرچی خاستم طولانی نشه ولی باز خیلی شد

پاسخ
    آواتار کاربر some one
    some oneمهمان
    2020-12-23

    دوست عزیز ممنون میشم بگی کدوم سکانس ها با هم تضاد داشتن

    پاسخ
      آواتار کاربر N11o22r8o
      N11o22r8oعضو
      2020-12-26

      تضاد که نه ولی بافیلر دهمونو اره، بک استوری ایتاچی دهمونو اره، وای یعنی وقتی او اپیزود شومو میبینم جر میخورم، آقا داستان عالی بود قبول دارم، شخصیت ناراتو عالی بود ولی ماداها خدابود هم بدیش گفتم هم خوبیش
      و فن های عزیز ناراتو ناراحت نشید منم این انیمه دیدم باهاش خندیم سر جیرایا گریه کردم هنتای بزرگ ولی اکثر شما با گایید دیدید ولی بعضی از قدیمی ها مثل من دهنمون سرویس شد سرش که اتمام پخش نشده بود و
      اون استودیو مزخرف که داستانو عوض کرد وچیز دیگه این استودیو به کدوم انیمه ها گند نزده
      مثال توکیو غول، بلیچ البته در فیلراش
      همین بروتو،نمرش چرا۵.۹ مه
      پس اگه هیت باشه تقصیر عوامل استودیو الکی دعوا نکنید 👍✌✌✌💪

      پاسخ
    آواتار کاربر N11o22r8o
    N11o22r8oعضو
    2020-12-24

    درود بر تو
    منم باهات موافقم
    بند خدا ۲۲ساله دار سرگرمون میکنه ولی بعد این که وانپیس تموم کنه خودم ترورش میکنم لعنتی میمری جای ۱۳دقیقه‌ بکنی ۱۹ دقیقه با پاره شدیم و من سر بک استوری ایتاچی مانیتورو شکوندم چون یه مینی بوک بود نشون میداد که چطور شده؟
    واینکه دیگه گذشته تازه یچیزی
    داداشا این انیمه کوفتی اسمش بروتوعه یعنی اون ۵.۹ دهم فن های سادیسمیه ناراتو نگه داشتن بابا بوروتو باید یه گوهی بخوره نه ناراتو و
    بعدش وانپیس دیگه اخراشه خایه میخواد که ۲۲سال صدرباشی نکه اولا جزو تاپ۳ و
    اونهایی که می خوان شروع کنن با مانگا برین ولی اپیزود های مهمم ببینین
    مثل من
    حالا اجباری نی هرکی روشی داره وبعد هم داشا لطفا راجبش انیمه بوروتو نظرات بنویسد من نمی دونم اون اوسکول کی بوده؟ که زیر برو تو دوهزاری که اونم بخاطر حضور ناراتو زنده موند گوه وانپیس بخوره 😂😂😂😂😂
    و سجاد جان اروم باش این داشمون تازه شروع کرده نمیدونه من ۱۲سال انیمه مانگا میخونم می بینم
    ولی هر اوسکولی میدونه وانپیس یچیزی خاص .😆😆😆😆😆✌✌✌دیگه بسشه بدبخت به گوه خوردن افتاد راستی اقا مدیر، سایت خوب عالیه و میخوام بگم برو درسته نه به فیلترینگ

    پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2020-12-23

خلاصه ناروتو وانپیس بیلچ فری تیل گینتاناما ریبون شبدر سیاه فول متال توکیوغول و……..همشون انیمه های فوقعلاده ای هستن و ارزش دیدن رودارن حالا سطح بالا یاپایین

پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2020-12-23

سطح انیمه براساس بیننده هست نه افکار فردی نظرات من چرت نیست انیمه که بالغ بالای 100قسمت فیلره شده سطح افت میکنه اگه مبارزات بعد فیلر نبود انیمه بیننده نداشت فری تیل دیدین دیگه انیمه فصل 1تمام شد فصل2تمام شد فصل 3تمام شد اونم با فاصله سال های متفاوت فیلریش نکرد اینا به خاطر نویسنده اگه فرصت فیلر داشت مشکلات انیمه رودرست میکرد

پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2020-12-22

منم طرفدار ناروتو هستم ولی نمیدونم چرا بعضی ها فکر میکنن زد ناروتو هستم اینکه حس رقابت قدرت بین ناروتو ساسکه هست رو میدونم ولی به غیر قسمت های مختص ناروتو بامبارزات که قبول دارم خوبه نه عالیه ولی داره با فیلر انیمه رو نابود میکنه باز خوبه ماجرای ساسکه تموم شد انم بعد از700قسمت حالا هر انتظاری که داریم بیخیال گذشته گذشته ناروتو الان قدرت 9تا بیجو روداره که مادارا براش سر دست میکرد

پاسخ
    آواتار کاربر Sami TNT
    Sami TNTمهمان
    2020-12-22

    جناب بهلول بازم میگم سطح اطلاعاتت خیلی پایینه!
    نظر دادن حتی اگه هیت باشه هیچ اشکالی نداره ولی به شرطی که دری وری ام نباشه!
    اول از همه اینکه ناروتو چاکرای نه تا بیجو کامل نداره فقط یه بخش کمی ازشونو داره,, دوما بیجو ها ربطی به قدرت خود کاگویا ندارن همه چیو باهم قاطی پاتی کردی
    بیجو ها موجوداتین که از تقسیم چاکرای ده دم بوجود اومدن و ده دمم یه داستان جدا برای خودش داره,,کاگویا اصن از قدرت اینا استفاده ای نکرد که داری میگی بیجو هارو ازش بگیرن مرده! خودش به طور ذاتی قوی بود,, سوما بعله به قول ایتاچی قوی مطلق وجود نداره اما تو ناروتو هیچکس نمیدونست چجوری میشه یه اوتسوتسوکیو کشت؛تا وقتی که نقطه ضعف دشمنتو ندونی اصلا مهم نیست چقد قوی باشی!
    تازه الان توی بوروتو دارن پرونده اوتسوتسوکیو باز میکنن که بگن ماهیتشون چیه و چجوری اصن میشه اینارو از بین برد,

    پاسخ
      آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
      bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
      2020-12-22

      نزدیکه به 700بار من اینو دیدم سطح اطلاعات بر اساس تاریخ میگی

      پاسخ
    آواتار کاربر iman
    imanمهمان
    2020-12-22

    ببین داداش
    مادارا چاکرای سنجو+چاکرای اوچیها+رینگان+سنجوتسو(اول از از هاشیراما دزدید بعشم شد ریکودو سنین) جیوبی(شامل 9تا بیجو+مجسمه گدو) رو داخل خودش داشت
    حالا ناروتو چاکرای سنجو+چاکرای کیوبی+سنجوتسو+بخشی کوچکی از چاکرای هر بیجو
    حالا به نظرت کدوم قوی تره؟درسته مادارا برای بیجوها خودش رو جر داد ولی اخر سر باز هم از ناروتو قویتر تر

    پاسخ
آواتار کاربر مهمان
مهمانمهمان
2020-12-22

بچه جون bohlol ناروتو شاهکاریه که بعد ۸ سال انمه دیدم مثلشو ندیدم من بالای ۴۰۰۰ هزار انیمه دیدم شایدم بیشتر از هر چرتو پرتی بگی تا بهترینا و …. و هر ژانری بگی دیدم دلیلشم پیدا کردن چیزی مثل ناروتو بود که موفق نشدم ، خلاصه کنم هروقت دهنت بوی شیرش تموم شد بیا راحب ناروتو نظر بده .

پاسخ
    آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
    bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
    2020-12-22

    میگم منظورت از 4000تا چیه من بیشتر تو نگاه کردم عزیز من حداقل 30 تا40قسمت در روزانیمه نگاه میکنم ولذت میبرم وتعداد انیمه هایی که دارم و نگاه کرده ام اونقدر زیاده که شمارش ازدست رفته 8سال انیمه دیدم ومثلش ندیدم خنده دار این حرف مثال بزنم شوخی نمیکنم ولی ازسال88.89تا الان انیمه های زیادی دیدم که تو مخ حک شده بهترین انیمه های که دیدم بعدشم شیر بخورری برات خوبه همش 10تومنه اگه نمیدونی

    پاسخ
      آواتار کاربر reg
      regمهمان
      2020-12-23

      900 میلی لیتر 5500 تومنه. اون خوباش گرونن که در واقع داری پول پوشش آنتی باکتری و ضد فسادشو میدی. البته یه کم طعم بهتری دارن ولی درکل همین 900 میلی لیتریا چون کم چرب هم هستن بهترن. از نظر دوستدار محیط زیست بودن هم بهترن چون راحتتر بازیافت میشن. قدیما با همون پلاستیکاش کیف درست میکردن.

      پاسخ
      آواتار کاربر علی
      علیمهمان
      2020-12-23

      با بچه جماعت بحث کردن حماقته ، ولش کنید با توهماتش کودکیش خوش باشه .

      پاسخ
      آواتار کاربر Mahdi
      Mahdiعضو
      2020-12-30

      شماهایی ک فک میکنین با زیاد دیدک انیمه چیزی با تونه رو درک نمیکنم😂
      به نظر بنده انیمه های طولانی خیلی خوبن ولی به شخصه
      انیمه ای مثه death note یا psycho pass یا stine gate رو به اینا ترجیح میدم

      پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2020-12-22

بعدشم گاد کجا به قول ایتاچی هیج چیزی کامل نیست وهمه چیز نقطه ضعفی داره مثل کنجوتسوی سوکونومی که نیاز فرد رینگان داشته باشه کاگویا منم طرفدارشم ولی بیجوهارو بگیری ازش مرده درست اوتتسوکی ها قوین ولی ناروتو هم قویه با حجم چاکرایی که از9تابیجو داره

پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2020-12-21

Sami TNTنمیدونم چند تا انیمه نگاه کردی ولی حتی بلیچ هم بهترشه حداقل شخصیت اصلی باقدرت خودش مبارزه میکنه
کیشیموتو کتابش بخوره تو سرش اگه فیلر های انیمه رو جمع کنی ناروتو 200 هم نمیشه نمیدونم خودش فیلر میسازه یا میرمیخوابه یه نفردیگه مینویسه وقتی بیدار میشه میگه ادامش بنویسم 1سال فیلر رو مینویسه میگه من 1سال چکار میکردم بزار برگردم سرداستان آها مادار گنجوتسو تموم میشه میاد پایین یه نفر دست میکنه تو مادار گاگویا زنده میشه بعدش2تا استمپ دانای 6طریق دست ناروتو ساسکه وجدانن این مبارز بود یعنی ناروتو وساسکه نمیتونستن خودشون بیجوها رواز کاگویا بکشن

پاسخ
    آواتار کاربر Sami TNT
    Sami TNTمهمان
    2020-12-21

    من بالای 100 تا انیمه دیدم حاجی، واقعا رو چه حساب میگی بلیچ بهتر از ناروتوئه با اون سیستم خشک داستانی که داره.توی درجه یک بودن انیمه بلیچ هیچ شکی نیست ولی در اون حدم نیست که بگی از ناروتو بهتره.ایچیگو با قدرت خودش میجنگه یا با قدرت زانگتسو؟؟!
    بعدشم خیلی اطلاعاتت کمه، کیشیموتو بیکاره آخه بشینه داستان فیلر بنویسه؟! داستان فیلر ربطی به کار مانگاکا یا حتی داستان اصلی ناروتو نداره فقط برای سود استودیو سازندس که بلیچم یکی دیگه از محصولاشه و پر از فیلره اونم! مانگاکا تنها وظیفش رسیدگی به مانگای خودشه چون درآمد اصلیش از مانگاشه نه از انیمه! انیمه تو هر وضعیتی باشه فیلر یا غیره مانگاکا پیوسته داره مانگارو مینویسه،چه کیشیموتو باشه چه اودا یا تایته کوبو، فرقی نداره.
    من موندم تو که انقد ایراد از اتفاقات بی نقص ناروتو در میاری چجوری اتفاقات عجیب غریب وان پیس خصوصا مبارزاتش با منطقت جور دراومده! انگار که مثلا من بگم زورو آخه چجوری شمشیر به دندونش میگیره و میجنگه اصلا منطقی نیس این حرکتش! یا اینکه لوفی که پلاستیکه، هم بارها توی آتیش رفته هم رعد و برق بهش خورده چرا ذوب نشده و نمرده! و خیلی چیزای دیگه….
    کاگویا از اولشم نمرده بود که زنده بشه فقط مهرش کرده بودن که مهرشو زتسو اون لحظه آزاد کرد.
    کاگویا اوتسوتسوکیه آدم عادی نبود,حتی دوتا پسر خودشم که یکیشون دانای شش طریقت باشه با اونهمه قدرت نمیتونستن بکشنش بخاطر همین مهرش کردن, بعد تو توقع داری ناروتو و ساسکه که دو تا آدمن بدون کمک دانای شش طریقت، حریف کاگویا میشدن؟!
    و این موضوع نشون از ضعف کیشیموتو نیست اتفاقا نقطه قوت کارشه که الکی شخصیت اصلیای داستانشو خرزور و ابرقدرت نکرده که یهویی بزنن یه دشمنی که گاده رو با هیچی بکشن.

    پاسخ
      آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
      bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
      2020-12-22

      لوفی پلاستیکه بنطرت چرادور سیم برق پلاستیک نهادن که برق نگیرت بعدشم لوفی انسان یعنی من خودم تو چهاشنبه سوری از آتیش میپرم میسوزم چیزیم نمیشه انتظار داری گوشت لوفی چیزیش بشه بعدشم لوفی دیگه هاکی داره بدنش بعداز تمرین مقاومم
      ناروتو گفتم فقط مبارزاتش قشنگه بعدشم چطور ناروتوساسکه زدن مموشیکی روکشتن گاگویارونه
      وقتی گفتن ناروتو منجی انتظار داشتم خودش تنهاییم بتونه شکستشون بده نه توفصل جدیدش میان الان میگن بروتو منجی شده

      پاسخ
      آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
      bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
      2020-12-22

      بعدشم زانگتسو روح خود ایچیگو

      پاسخ
      آواتار کاربر N11o22r8o
      N11o22r8oعضو
      2020-12-24

      انیمه کوتا منظورت دیگه 😂😂😂😂😂😂😂😂

      پاسخ
      آواتار کاربر N11o22r8o
      N11o22r8oعضو
      2020-12-24

      درظمن دادش تو اصلا انیمه رو برا کنار تو خوب این طوری میگی باید بری درامای عاشقانه لایف استایل ببینی نا موسا بسه باشه بابا 😂😂😂😂😂😂🖕

      پاسخ
    آواتار کاربر iman
    imanمهمان
    2020-12-21

    یعنی از بیخود ترین کاربرا سایت این جناب بهلول هستش.
    نمیدوم چه گیری داده به ناروتو و هی میخواد بگه ناروتو چرته.یه بار وان پیس رو میاره یه بار بلیچ.احتمالا هم دفعه بعدی فیاری تیل یا هانتر رو میاره.بابا اگه خوشت نمیاد ,اگه کینه داری واسه خودت نگه دار.ناموسا چی گیرت میاد؟اعصاب برای ادم نمیزاری که.

    پاسخ
      آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
      bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
      2020-12-22

      عزیز من من قبل از وانپیس هانتر و……….ناروتو نگاه میکردم من اونموقه نمیدونستم وانپیس چیه اونموقع وانپیس 730 قسمت اومده بود نظر من بعداز این همه نگاه کردنه اگه فکر میکنی اشتباه خودت نگاه کن اگه خودت اعتراف نکردی

      پاسخ
        آواتار کاربر مهیار اتاکو بوروتو فن
        مهیار اتاکو بوروتو فنمهمان
        2020-12-29

        انیمه فقط hittory bocchi no marumaru seikatsu
        اینم از سلیقه عجیب من ولی خودم سلیقمو قبول دارم از هر لحاظ میتونم بگم چرا بهترین انیمه هست

        پاسخ
آواتار کاربر مهیار اتاکو بوروتو فن
مهیار اتاکو بوروتو فنمهمان
2020-12-20

از قسمت آخر زیاد خوشم نیومد

پاسخ