حالت شب و روز

ورود ثبت نام

وان پیس One Piece
در حال پخش

وان پیس One Piece

خلاصه داستان :گل دی راجر دزد دریایی قدرتمندی بود که صاحب ثروت فراوانی بود. زمانیکه دستگیر شد و در آستانه ی اعدام قرار داشت فاش کرد که گنج بزرگ او که وان پیس نام داشت جائی در گرند لاین مخفی شده . 22 سال پس از مرگ او پسری به نام مونکی تصمیم گرفت تا یک دزد دریایی بشود و به دنبال گنج برود...

قسمت 958

لینک های دانلود
سریال های مشابه
دیدگاه بگذارید 1280

آواتار کاربر محمد
محمدمهمان
2021-01-13

قسمت ۹۵۷ خدا بود
مشتاق قسمت‌های بعد

پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2021-01-13

بابا ولکنین این نظرات احتمالا دستگیر شده لوفی چندین بار دستگیر شد فرارکرد ولی شیجیبوکای ها احتمالا میزنن ناوهای نیروی دریایی رونابود میکنن چون بنظرم آدمیرال ها فقط میتون حریفشون بشن که شک دارم آدمیرال هم بتونه دستگیرشون کنه مخصوصن میهوک وهانکوک میهوک در حد یک یونکو هانکوک هم قدرت سنگ کردن روداره وارتشی داره که همه هاکی دارن که یه زربه بزنه بشون سنگ میشن

پاسخ
    آواتار کاربر sajjad.box
    sajjad.boxعضو
    2021-01-13

    دولت دلش به اختراع جدید وگاپانگ خوشه وگرنه کنترل کردن اوضاع با وجود دشمنی شیچیبوکای‌ها با نیروی فعلی تقریبا غیر ممکنه.

    پاسخ
    آواتار کاربر Reili
    Reiliمهمان
    2021-01-13

    ولی خدایی یه سوال
    وان پیس با این همه ابهت چرا تو لیست انیمه های پر طرفدار نیست؟

    پاسخ
      آواتار کاربر sina
      sinaمهمان
      2021-01-14

      جدی جدی نیست ؟؟!!!!!!!!

      پاسخ
      آواتار کاربر sajjad.box
      sajjad.boxعضو
      2021-01-15

      منظورت توی این سایته دیگه. اصلا مگه مهمه؟!
      وان پیس توی سایت mal سی‌امین انیمه محبوبه و از نظر نمره رتبه صد داره.
      در حالی که اگه انیمه‌های بالای صد قسمت رو در نظر بگیریم بعد هانتر و گینتاما رتبه سوم و اگه بالای 300 قسمت رو در نظر بگیریم رتبه اول رو داره.

      پاسخ
آواتار کاربر parsa
parsaمهمان
2021-01-12

فقط میشه همگی بگین چند سالتونه احساس میکنم از همه بزرگتر و پیرتر منم اینجا D: و اینکه در مورد انیمه بگم اصلا نمیشه که در موردش چیزی گفت فقط میتونم بگم عالی

پاسخ
    آواتار کاربر Reili
    Reiliمهمان
    2021-01-13

    من عاشق ژاپن زبان ژاپنی انیمه و مانگا هستم ولی از یه چیز درمورد یه انیمه خیلی ناراحتم…
    اونم انیمه وان پانچ منه که هر لیستی از بهترین انیمه ها که باز کنی امکان نداره وان پانچ من توش نباشه آخه چرا انیمه به این سرحالی رو نمیسازن
    خدا میدونه

    پاسخ
آواتار کاربر Reili
Reiliمهمان
2021-01-12

سلام
به نظرم درمورد قسمت 957 دوتا احتمال وجود داره
1.سابو رو دستگیر کردن و در دستگیر کردن اون شانکس دخیل بوده چون درسته که سابو با یه آدمیرال طرف شده ولی سابو اونقدر ها ضعیف نیست که از فوجیتارو شکست بخوره و دستگیر بشه. و منظور تیچ از بریم تا دولت دستش بهش نخوره به نظرم صلاح باستانی واقع در اراباستا هست همون صلاحی که کروکودیل نتونست به دستش بیاره
2.سابو مرده و کشتن اون میتونه به دست یا شانکس (ولی احتمالش کمه) و یا اون سرباز جدید نیروی دریایی که با فوجیتارو داشت صحبت می‌کرد و چهرش پوشیده بود(در 3.4 قسمت قبل) و منظور تیچ از حرفش این بود که بریم میوه شیطانی سابو رو به دست بیاریم چون همونطور که میدونید دزدان دریایی ریش سیاه به نحوی میتونن میوه شیطانی کسی ک کشته شده رو از جسدش بردارن.
یک تئوری :
لوفی موفق میشه کایدو و بیگ مام رو شکست بده و پونگلیف که در اختیار کایدو بود رو به دست بیاره و پونگلیف آخر رو هم به نحوی به دست میاره و به جزیره رافتل میره ولی وقتی واقعیت جهان و تاریخ صد ساله پنهان رو میفهمه اون تاریخ اونقدر وحشتناک بود که تصمیم میگیره که با دولت جهانی وارد جنگ بشه و در همین حین با دراگون و شیچیبوکای ها متحد میشه و جنگ بزرگان دوم شروع میشه احتمالا لوفی میتونه جنگ رو ببره ولی از اونجایی که اودا از خلق اثر ترسی نداره احتمالا پایان جنگ یا با مرگ یکی از خدمش و یا مرگ (احتمالش زیاده) هانکوک تموم میشه.

پاسخ
    آواتار کاربر sina
    sinaمهمان
    2021-01-12

    احتمال بالایی هست برای اتحاد لوفی با شیچیبوکای (البته نه همشون) با توجه به این قسمت 957
    ولی احتمال دوم که نوشتی قویه ولی خب به نظرت شایعه پراکنی توسط دولت جهانی نیست؟(چون اگه اینطور باشه دراگون خواست این خبر تایید بشه) پس میشه گفت دستگیر شده ولی اعلام کردن که کشته شده
    چون داشتن همه گریه میکردن

    پاسخ
      آواتار کاربر مسعود
      مسعودمهمان
      2021-01-13

      سابو گرفتن و احتمالا بازداشت میکنن سابو مثل ایس اعدام میشه چون میخوان بلایی که سر وایتبرد اوردن سر دراگون هم بیارن و اتفاقا سناریو همون برای تیچ هست تیچ دنبال قدرت دراگون سابو که تصاحب کنه برای خدمه خودش فکر نکنم دنبال استخدام سابو باشه ریسک این کار خیلی ضعیفه.
      سابو از فوجیتورا شکست خورده نخورده نیس اصلا موضوع این نیس سابو توی قلمرو دشمن بود سایفر پول دوتا ادمیرال چندین معاون ادمیرال بودن شکستش صد در صدی بوده
      ولی موضوع شیچیبوکای که باید تامل کرد فکر نکنم همشون بگیرن میهاک احتمالا فرار میکنه البته این هم در نظر بگیریم که ادمیرال اصلی فعلی اکاینو هست که خیلی سخت گیره احتمال داره فوجیتورا رفته باشه سراغ میهاک مثلا افراد قوی با قوی مثلا باگی زیاد تحویل نمیگیرن یا ادوارد ویل باید یه قدر بره سمتش هانکوک معاون ادمیرال هم میتونن کافی باشن چون با یه ناوگان کامل جزیره امازون لیلی محاصره شده شاید اصلا باستر کال استفاده شه که نابودی تسلیم شدن هانکوک باشه خیلی اینا همش شمشیرهای دو لبه هست درسته هانکوک زن قدرتمندیه و تمام افرادش از هاکی استفاده میکنن ولی اونجا خونشه باستر کال با خاک یکسانش میکنه اینا هم باید در نظر گرفت
      در کل اودا روند جدیدی توی داستان به وجود اورد باید ببینیم چی میشه

      پاسخ
    آواتار کاربر sajjad.box
    sajjad.boxعضو
    2021-01-13

    طبق واکنشی که دراگون داره احتمالا برای سابو اتفاق خیلی بدی افتاده باشه (مثلا خبر کشته شدنش) ولی من دستگیر شدنش رو محتمل‌تر می‌دونم چون از دست دادن دومین برادر با توجه به واکنشی که لوفی به مرگ برادر اولش داشت می‌تونه روند داستان رو خیلی عوض کنه.
    اینکه شانکس توی اتفاقاتی که توی ماریجوا افتاده دخیل باشه رو خیلی کم می‌دونم.
    تیچ هم احتمال زیاد به دنبال میوه مرا مرا سابو باشه ولی احتمالات ضعیف‌تر دیگه‌ای هم هستن.
    اودا گفته بود داستان وان‌پیس 5 سال دیگه به نقطه اوج‌اش می‌رسه جایی که قراره بزرگ‌ترین جنگ تاریخ رو بکشه.
    ماهیت گنج وان پیس قراره مادی باشه و اینکه فقط در زمان “خاص” خودش قابل استفاده یا مشاهده یا هر چیز دیگه‌ای هست. (دقیقا در همین زمان، 20 سال بعد از دوره راجر و اودن) و اینکه اگه اتفاقات قسمت‌های پایانی آرک فیش‌من‌ها رو دقت کنید اطلاعات مهمی داده میشه. که با اطلاعاتی که در اوهارا و فلش بک اودن بهمون داده میشه مکمل هم هستن.
    اینکه لوفی بخواد بخاطر نجات سابو با دولت وارد جنگ بشه دور از منطق نیست. اولین گزینه لوفی برای جمع کردن ارتش خودش ناوگان متحدان درسروزا هست ولی اتحاد با ارتش انقلابی و شیچیبوکای حالا بسته به اینکه کدوم شیچیبوکای باشن قابل تامل ـه. هانکوک قطعا بهترین گزینه برای اتحاده ولی باقی شیچیبوکای‌ها رو باید دید روند داستان و برنامه‌ریزی اودا چطور پیش میره.

    پاسخ
      آواتار کاربر sina
      sinaمهمان
      2021-01-13

      دقیقا

      پاسخ
    آواتار کاربر S.M
    S.Mمهمان
    2021-01-13

    با احتمال اولت مشکل دارم : 1_اینکه فوجیتورا انقدر که تو میگی ضعیف نیست اون به راحتی جک یکی از سه فرد نزدیک به کایدو رو شکست داد هرچقدر هم سابو قوی باشع نمیتونست فوجیتورا رو شکست بده. 2- احتمالا سابو رو نکشتن یا میخوان مثل ایس اعدامش کنن یا تیچ اون رو نجات میده چون از همون اول تیچ به میوه ایس علاقه داشت و میخواست اون رو جزو خدمش بکنه. حالا من با بقیه احتمالاتت کاری ندارم اما خب بود احتمالای جالبی بود

    پاسخ
    آواتار کاربر Hossein_itachi79
    Hossein_itachi79مهمان
    2021-01-13

    ببین نظر سومت خیلی نزدیکه ولی سوال اصلی اینه که چرا هیچکس درباره اون زنه که رئیس های دولت جهانی بهش تعظیم کردن کیه و چرا عکس لوفی و دی تیچ و دختر نپتون رو داشت من که میگم به احتمال خیلی زیاد اون میوه ای که لوفی تو بچگیش خورده بود سلاح باستانی بوده چون دختر نپتون هم سلاح باستانیه و اینکه دولت جهانی هم از سلاح های باستانی میترسه

    پاسخ
    آواتار کاربر mehran
    mehranمهمان
    2021-01-20

    اینجوری که تو میگی پس یه ده دوازده سال دیگه تموم میشه انیمه

    پاسخ
      آواتار کاربر hossein_itachi79
      hossein_itachi79مهمان
      2021-01-20

      ده دوارده سال نه ولی حالا حالا ها تمام نمیشه کلی راز مونده تز داستان و این که غیر از این مبارزه اصلی توی وانو
      حداقل ۴ جنگ بزرگ دیگه مونده

      پاسخ
آواتار کاربر Ace
Aceمهمان
2021-01-11

جنگ اصلیش بعد کایدو شروع میشه

پاسخ
آواتار کاربر Ace
Aceمهمان
2021-01-11

نویسندش گفته که توی پنج سال داستان رو تمومش میکنم

پاسخ
    آواتار کاربر Reili
    Reiliمهمان
    2021-01-12

    سلام
    به نظرم درمورد قسمت 957 دوتا احتمال وجود داره
    1.سابو رو دستگیر کردن و در دستگیر کردن اون شانکس دخیل بوده چون درسته که سابو با یه آدمیرال طرف شده ولی سابو اونقدر ها ضعیف نیست که از فوجیتارو شکست بخوره و دستگیر بشه. و منظور تیچ از بریم تا دولت دستش بهش نخوره به نظرم صلاح باستانی واقع در اراباستا هست همون صلاحی که کروکودیل نتونست به دستش بیاره
    2.سابو مرده و کشتن اون میتونه به دست یا شانکس (ولی احتمالش کمه) و یا اون سرباز جدید نیروی دریایی که با فوجیتارو داشت صحبت می‌کرد و چهرش پوشیده بود(در 3.4 قسمت قبل) و منظور تیچ از حرفش این بود که بریم میوه شیطانی سابو رو به دست بیاریم چون همونطور که میدونید دزدان دریایی ریش سیاه به نحوی میتونن میوه شیطانی کسی ک کشته شده رو از جسدش بردارن.
    یک تئوری :
    لوفی موفق میشه کایدو و بیگ مام رو شکست بده و پونگلیف که در اختیار کایدو بود رو به دست بیاره و پونگلیف آخر رو هم به نحوی به دست میاره و به جزیره رافتل میره ولی وقتی واقعیت جهان و تاریخ صد ساله پنهان رو میفهمه اون تاریخ اونقدر وحشتناک بود که تصمیم میگیره که با دولت جهانی وارد جنگ بشه و در همین حین با دراگون و شیچیبوکای ها متحد میشه و جنگ بزرگان دوم شروع میشه احتمالا لوفی میتونه جنگ رو ببره ولی از اونجایی که اودا از خلق اثر ترسی نداره احتمالا پایان جنگ یا با مرگ یکی از خدمش و یا مرگ (احتمالش زیاده) هانکوک تموم میشه.

    پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2021-01-11

موندم نیروی دریایی چطور میخواد اینا شکست بده مخصوصن میهوک هانکوک دولت از این ها میترسید بشون پست داد

پاسخ
    آواتار کاربر reg
    regمهمان
    2021-01-11

    بوآ هامموک که رو نمیدونم چقدر قویه ولی میهاوک خودش یه پا یونکو هست فقط چون آدم آرومیه و از شلوغی خوشش نمیاد دنبال این چیزا نرفته و منزوی کرده خودشو. ولی هیچکس اندازه کاپیتان باگی قوی نیست.

    پاسخ
      آواتار کاربر Mehdi
      Mehdiمهمان
      2021-01-12

      خخخخخ لایک زدی تو خال

      پاسخ
      آواتار کاربر Sajjad.mobtadi
      Sajjad.mobtadiعضو
      2021-01-12

      دود به شرفت ای با ایمان
      گاد باگی هاکیه خدایی داره …

      پاسخ
      آواتار کاربر sajjad.box
      sajjad.boxعضو
      2021-01-13

      اگه بیگ‌مام رو در نظر نگیریم، هانکوک قوی‌ترین شخصیت زن وان‌پیس هست.

      پاسخ
آواتار کاربر علی رضا
علی رضامهمان
2021-01-11

دقیقا یکسال طول می کشه جنگ بین کایدو و بیگ مام و لوفی و یارانش تموم بشه تو مانگاش که الان شده چپتر 1000 تازه وسط جنگ هستن حالا حالا درگیر جنگ هستیم

پاسخ
آواتار کاربر reg
regمهمان
2021-01-10

داستان خیلی داره خفن میشه. فقط من منتظر قسمت بعدیم ببینم بدن بیگ مام در عنفوان جوانی چه جوری بوده 😀

پاسخ
آواتار کاربر sina
sinaمهمان
2021-01-10

همینطور داره شدت داستان بیشتر میشه
اینم از شیچیبوکای

پاسخ
آواتار کاربر SCANOR
SCANORمهمان
2021-01-10

واییییییییییییییییییی قسمت 957 به بعد چی میشهههه تنها قسمتی بود که بعد چند سال جانانه چسبید بهم

پاسخ
آواتار کاربر جمشید
جمشیدمهمان
2021-01-08

چرا جدیدا حس میکنم خیلی کاوایی شده :/
یجورایی حس میکنم واسه منی که با این سن نشستم اینو میبینم ساخته نشده …
قدیما این شکلی نبود .

پاسخ
    آواتار کاربر Mmad
    Mmadمهمان
    2021-01-09

    انیمه مشکلی نداره ، شما سنت رفته بالا ، طبیعیه برای بالای ۱۸ سال جذاب نباشه ، انیمه همیشه همین بوده و برای سنین کودک و نوجوانان طراحی شده .

    پاسخ
      آواتار کاربر they call me Ali
      they call me Aliمهمان
      2021-01-10

      خب داداش از سال 1999 داره پخش میشه. می رشد نمیکنیم؟ XD

      پاسخ
        آواتار کاربر eli
        eliمهمان
        2021-01-11

        خخخخ

        پاسخ
      آواتار کاربر Hosein
      Hoseinعضو
      2021-01-10

      نه عزیزم اگه انیمه واسه نوجوون ها بود که الان مخاطباش فقط بچه بودن بعد انیمه ای مثل اتک رو نمیشه روش رنج سنی گذشت یا ناروتو رو
      ولی وانپیس واسه مایی که ۸ یا ۱۰ ساله میبینیم دیگه انگار بچگونه شده

      پاسخ
      آواتار کاربر Madao
      Madaoمهمان
      2021-01-10

      خیر عزیزم
      همین الانم اگه برگردیم و آرکای قبلی رو نگاه کنیم جذابیت بسیار بالایی دارن ولی خب طراحی کاراکتر ها توی این آرک یکم ضعیف شده.
      شما هم اگه میسوزه برو عقده های هیتریت رو یه جای دیگه خالی کن.

      پاسخ
        آواتار کاربر navid
        navidمهمان
        2021-01-10

        داش دلت میاد خدایی؟به نظر من که طراحی شخصیت ها همچنان خیلی خوبه و بهتر هم شده

        پاسخ
      آواتار کاربر حسام
      حساممهمان
      2021-01-10

      خب اگه حساب کنی کم کم ۱۰ سال پیش که ۱۵ سالت بود شروع کرده باشی الان باید ۲۵ سالت باشه اون موقع ها شاید خیلی جذاب بوده برات اما دیگه الان وان پیش جلو چشمات بچگونه میشه با این سن و طبیعیم هست تقریبا نصف کسایی که از قدیم دیدن دراپش کردن البته هنوز ی عده هستن دنبال میکنن دیگه بستگی داره کودک درونت چقدر فعاله 😅 .

      پاسخ
آواتار کاربر Nima
Nimaمهمان
2021-01-08

در شاهکار بودن این انیمه شکی نیست اما در جاهایی ضعف خودشو داشت که اصلا برای من مهم نبود الکی نیس که از سال 1999 تا الان درحال پخشه و کلی طرفردار داره(دوست دارم تا 10 سال دیگه هم پخش بشه) ، اگر از دیدن این انیمه میترسید (بخاطر قسمتهای طولانی) اصلا نگران نباشید این انیمه شمارو جذب دنیای خودش میکنه مخصوصا آرک وانو که درحال پخشه ، این انیمه بینظیره ،خداس .

پاسخ
آواتار کاربر navid
navidمهمان
2021-01-05

به عنوان یه ناروتو فن:((
اول) اینکه ارک وانو واقعا قشنگه.هیچ شکی توش نیست و به نظرم در بهترین ارک تا الانه.(در جواب اون هایی که گفتن وان پیس افت داشته)
دوم) یه سوال دارم.ناموسا جواب منطقی بدید شما به چه دلیلی فکر میکنید اگه کسی در مورد وان پیس نظر منفی بزاره حتما ناروتو فنه؟
والا خیلی به این سوال فکر کردم خیلی و هیچی به ذهنم نمیرسه.
سوم)بهلول خدایی چرا چرت میگی اگه وان پیس این همه که میگی خوب بود باید حداقل امتیاز 10 داشت شکی در خوب بودنش نیست ولی نه جوری که تو میگی.منم هیچوقت نگفتم ناروتو بهترینه.
اگه یه چیزی رو توش هیچ شکی نداشته باشم اینکه (هیچ)بهترین انیمه ای وجود نداره.

پاسخ
آواتار کاربر Sajjad.mobtadi
Sajjad.mobtadiعضو
2021-01-05

اقا چرا قسمت جدید نیومده ؟ هم وانپیس هم اتک تایتان … کلا انگار اپدیت نشده سایت یا اینکه پخش نشدن …
داستان چیه ؟

پاسخ
    آواتار کاربر Admin
    Adminمدیر
    2021-01-05

    پخش انیمه ها به دلیل سال جدید میلادی متوقف بود

    پاسخ
    آواتار کاربر KianRMC
    KianRMCعضو
    2021-01-07

    خدایی نشستی تا قسمت 956 فیلمو دیدی ؟ 😐

    پاسخ
      آواتار کاربر N11o22r8o
      N11o22r8oعضو
      2021-01-09

      آره تازه وقتی نسخ وان پیس میشیم یا مانگا یا ایپی های باحال نگا میکینیم البته من این جوریم
      البته من ژانر خیلی فنشم مکا عه ولی وان پیس ❤❤❤❤❤❤❤یچیز قدیمی و پر خاطر از کودکی برای منه و هم نسل های منه
      ای روزگار دارم ۳۰ میشم تموم نشد که نشد 😂😂😂😂😂😂

      پاسخ
      آواتار کاربر ببین ایراد نگیر
      ببین ایراد نگیرمهمان
      2021-01-09

      از جنگ بزرگان به بعد تازه باحال میشه

      پاسخ
      آواتار کاربر ببین ایراد نگیر
      ببین ایراد نگیرمهمان
      2021-01-09

      اره

      پاسخ
آواتار کاربر _Death_Crowned_
_Death_Crowned_مهمان
2021-01-05

اولین باره میخوام نظر بدم درمورد یه انیمه توی این چند سال که دارم انیمه های مختلفی رو تجربه میکنم.اونم فقط واسه اینکه هربار سر میزنم واسه دانلود قسمت 957 میبینم نیستش بعد نظرات شما رو میخونم و حرصم میگیره!(راستی چرا این قسمت نمیاد من همیشه از انیمه لیست دان میکردم حقیقتش تازه اومدم داخل این سایت جریان چیه تاخیر خورده من خبر ندارم؟!)
حوصله ی کل کل و… ندارم فقط خواستم بعد از مدتها نظرمو بگم بعد از خوندن نظرات دوستان.من تقریبا تمام انیمه های بلند رو دیدم و همینطور تقریبا تمام انیمه های معروف توی تمام ژانرها!!!(خلاصه هر چی انیمه است روگاییدیم گذاشتیم کنار با رفقا.)
الان هم فقط میخوام درمورد انیمه های بلند بهتون بگم.انیمه هایی مثل بلیچ/فری تیل/هانتر ایکس هانتر/ناروتو/بروتو/کاراگاه کونان/وان پیس و امثالهم!
نه میخوام نقد کنم(چون در این حد خودمو نمی بینم!) نه آن چنان طرفداری یا بدگویی کنم در موردشون.(چون هرکدومشون رو تو یه دوره ای دیدم خودم و اتفاقا با همه شون هم حال کردم و هر سری پیش خودم گفتم این بهترین انیمه ای بوده که تاحالا دیدم و جالب اینجاست که هر بار نظرم عوض شده با دیدن بعدی!!!!)
خلاصه بگم سرتون دردنیاد واسه خوندن نظر یکی مثل من!همه ی انیمه های بلند یه جاهایی اوج میگیرن و یه جاهایی افت میکنن و تا پایان داستان چند باری ارضاتون میکنن!حالا بعضی از انیمه ها مثل ناروتو فیلر خداییش زیاد داشت و خیلی وقتها تناسب بین به دست آوردن قدرتهاشون عجیب پیش میرفت(شاید منظورمو متوجه نشده باشین!)مخصوصا اون اواخر داستان و توانایی های ساسکه و…!!! اما درکل بهتون حال میداد و دوست داشتنی بود با تمام این چیز ها یا مثلا انیمه هانتر که شروع عالی یهو افت شدید و در آخرهم دوباره عالی میشد! یا حتی فری تیل که قاطی پاطی بود یه جورایی و یه باره اوج میگرفت شدیدو یهو افت میکرد و دوباره روز از نو و روزی از نو…
یا مثلا بلیچ که بعضی وقتها زیادی تخیلی میشد که آدم خنده اش میگرفت اما بعضی جاهاش میمردی واسه اینکه اتفاقات بعدی رو هرچی سریعتر ببینی از بس جذاب میشد تا بفهمی چی به چی میشه!
خواستم خلاصه بگم اما مثل اینکه طومار شد طبق معمول:D
انیمه وان پیس آخرین انیمه ی طولانی ای هست که دیدم و دارم میبینم.سه هفته ای از قسمت 1 رسیدم به پخش هفتگی!!! روزی حدودا 50 قسمت دیدم نزدیک 16 ساعت در روز!!!
همه ی این ها روگفتم تا برسم به این:
وان پیس اولین انیمه ی طولانی و بلند مدتی بود که از قسمت 1 تا 956 فقط یه قسمتشو زدم جلو چون یه سرزمین جدید بودن گیج شده بودم قسمت فیلر بود اولش فکر کردم شاید قسمت های بعدی هست و دارم اشتباه میبینم که اونم وقتی فهمیدم فیلر هست از اول برگشتم دیدم و همون فیلرش هم جالب بود در نوع خودش.
خواستم بگم توی اکثر انیمه های بلند بار ها شاید براتون پیش اومده باشه که خسته شده باشین و حوصله تون سر رفته باشه و زده باشین جلو انیمه رو اما این وان پیس اولین انیمه ای بود واسه من که با وجود این همه قسمت هیچ وقت ازش خسته نشدم و لحظه به لحظه شو تقریبا دیدم (هرچند ناگفته نماند چون من پشت سر هم این همه قسمت رو دیدم همیشه اون تیکه هایی که توی ذهنشون اتفاقات قدیمی رو برای بیننده ها مرور میکرد رو میزدم جلو چون همه رو از حفظ بودم دیگه!) و ازش کاملا لذت بردم و الان هم شدیدا طرفدارش شدم و هم دلم میخواد زودتر بفهمم ته داستان چی میشه(چون صبر ایوب میخواد و حداقل فکر کنم 5-10 سال دیگه انیمه طول بکشه) و هم اینکه دلم میخواد تا ابد طول بکشه و حالا حالا ها تمام نشه این انیمه چون تا الان که خیلی باهاش حال کردم خداییش لحظه به لحظه برام هیجانی تر شده یه جورایی حس اون اوایل که سریال فرار از زندان میدیدم بهم دست داده سر این انیمه:D
خوب دیگه شر رو کم کنم اگر با نظرم موافقید که هیچ اگر هم نه که به … ابوالقاسم جان عزت زیاد همگی خوش باشید دنیا دو روزه اینقدر جر و بحث نکنید من هم حرص ندید لطفا!!!
والسلام نامه تمام.

پاسخ
    آواتار کاربر sajjad.box
    sajjad.boxعضو
    2021-01-06

    دست خوش. عالی بود.

    پاسخ
    آواتار کاربر میلاد
    میلادمهمان
    2021-01-07

    منم تا به حال حدود هشت بار وانپیسو از اول دیدم. هر بار که میخوام یه قسمتو بزنم جلو میگم حیفه و این برای یه انیمه به این بزرگی خیلی عجیبه. مسلماً همه این حسو ندارن اما به شخصه وان پیس دیدنو دوست دارم.

    پاسخ
    آواتار کاربر KianRMC
    KianRMCعضو
    2021-01-07

    الان بشینم انیمه رو تا قسمت 956 ببینم یا بشینم نظرتو بخونم ؟ 😐

    پاسخ
    آواتار کاربر N11o22r8o
    N11o22r8oعضو
    2021-01-09

    اقا هیچ انیمه ای بی نقص نیست همه کم و کاستی های دارد حالا یکی بیشتر یکی کمتر البته
    چون عنه هرچی مانگا رو دار اوردم میدونم انیمه ای که از رو ثورث یا همون ناول اصلی جلو بره و بدست استودیو خوب ساخته شه نتیجه‌ی خوبی میگیره به نظرم اگه انیمه ای در حقش ظلم میشه مقصر مانگاکا نیست اون کارش مانگاست مقصر استودیو البته (منظور من انیمه های هستند که به حقشون نرسیدن قبلا گفتم من خودم مکا فنم ولی دایره المعارف انیمه ایم زیاده (یعنی انواع ژانر هارو دیدیم مثل دوست های خوبم که شمایید) و انیکه نباید سر چیژ های مختلف بحث های شخمی کنیم البته بعضی های واقعا به زیباترین روش ممکن 😅😅😅😅مرینن به اعصاب مون ولی دیگه شاید طرف بچه باشه)D
    ما ها هر کدوم تاپ۱۰ های مختلفی داریم ولی اگه بخواهیم تاپ۱۰ خودمون به دلائل مختلف به دیگران بقبولانیم اونجا دیگه بگایی میشه 😂😂
    اقا خلاصه که قدر این لحظه های زیبا رو بدونیم
    راستی دادا _Death_Crowned_ تو انیمه پارادیس سال ۹۱ اکانت داشتی من اگه خودت باشی NORO ام دادا اسمت دقیق عین دوستمه شایدم تشابه خخخخ دادا خلاصه خوش و پیروز باشید راستی اقا ماپا هم ادم شده دقت کردید اتک خوبه، کلن چند وقت گند نمی زنه دست به ثورث اصلی نمیزنه داره نزرمو جلب میکنه چقدر زر زدم اقا یا علی 👍✌👃❤

    پاسخ
      آواتار کاربر N11o22r8o
      N11o22r8oعضو
      2021-01-09

      نظر خدااااااا😅😅😅😅😅😅👍✌

      پاسخ
آواتار کاربر sajjad.box
sajjad.boxعضو
2021-01-05

وان‌پیس…
خب وان پیس بی‌نقص‌ نیست، بهترین نیست، جذاب‌ترین نیست، حتی طولانی‌ترین و پرمخاطب‌ترین هم نیست.
اصلا مگه اثری هست که وقتی بحث‌های کیفی میاد وسط، بشه به اثری صفت “ترین”دار داد. سلیقه، گروه‌سنی، فرهنگ و حتی دوره و زمان و نسل مخاطب‌ها باعث میشن نتایج کیفی در هر جامعه آماری متفاوت از آب دربیاد.
وان‌پیس وان‌پیس ـه. اثر ایچیرو اودا که 20 سال از زندگیش رو پاش گذاشته.
اثری که باهاش زندگی کردیم، از تصاویرش لذت بردیم، داستانش رو بار‌ها مرور کردیم، احساسات کاراکترهاش رو در قلبمون احساس کردیم، باهاشون به ماجراجویی رفتیم، اشک ریختیم، ذوق کردیم، تئوری‌ها براش گفتیم، کنجکاوی‌ها براش داشتیم.
هر اثری برای هر شخصی می‌تونه به همچین جایگاهی برسه. اثری بشه که دیگه کاری نداره دیگران چی دربارش میگن اون اثر در ذهن و قلبش جا باز کرده و به این راحتی‌ها هم کم‌رنگ نمیشه.
یکی می‌گفت: “کسایی که وان پیس می‌بینند، وان پیس دیدن براشون تبدیل به یه عادت شده فقط می‌بینند که ببینند آخرش چی میشه”
قطعا عادت کردن به دیدن یه اثر چون فقط یه عادته لذت چندانی نداره. ولی در مورد وان‌پیس چیزی که من بهش عادت کردم فقط دیدنش نیست. من عادت کردم که اودا منو شگفت‌زده کنه، من عادت کردم ساده‌ترین چیزها به زیباترین و مرموز‌ترین شکل برام به نمایش در بیاد، من عادت کردم که داستان اونقدر جذاب باشه که موقع دیدنش مرتب ضربان قلبم بالا بره، من عادت کردم به خفن بودن کاراکترها، من عادت کردم به زیبا بودن ماجرا‌ها، من به وان‌پیس با همه ویژگی‌های مجذوب‌کننده‌اش عادت کردم. می‌تونستم عادت نکنم؛ مثل ده‌ها انیمه و فیلم و سریال دیگه که به راحتی دراپ کردم، می‌تونستم اصلا سراغش نرم مثل صد‌ها اثر دیگه که برام جذابیت ندارن. ولی این وان‌پیس بود که تونست منو وادار کنه به عادت کردن، عادت کردن به اینکه با وجود تمام نقص‌هاش چه اثر فوق‌العاده‌ای هست.

پاسخ
    آواتار کاربر میلاد
    میلادمهمان
    2021-01-05

    سجاد جان من قبلاً هم نظراتت رو (حتی توی یه سایت دیگه) دیده بودم و مثل همیشه فوق العاده هستن. من از خوندن نظراتت لذت میبرم و برای همین خواستم تشکر کنم.

    پاسخ
      آواتار کاربر sajjad.box
      sajjad.boxعضو
      2021-01-06

      قربونت. سعی می‌کنم کامنتام برای بقیه مفید باشه. خوشحالم که لذت بردی.
      حالا که گفتی یادم اومد چقدر بعضی کامنتام توی تک انیمه رو دوست داشتم؛ واقعا حیف شد. شاید مسخره بنظر بیاد ولی هر دفعه می‌رفتم توی سایت می‌خوندمشون. کمکم می‌کرد بفهمم نظراتم چه تغییراتی در طی زمان داشتن. انیمه لیست هم که اذیت می‌کنه برا تایید کامنت‌ها. دیگه چند وقتی هست که این سایت شده تنها جایی که کامنت می‌زارم.

      پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2021-01-04

یارو مخش افساید البته یه10متر که نه 100متر بیرون استادیوم میگه 300 قسمت فیلر وانپیس وانپیس فیلر های جذابی داره که سرجمع 20.30بیشتر نیست اونم ولی بازم فوقعلادن چون برای ناروتو بلیچ و…که فیلر چرتی داشتن نمیخواد نظر بدی اگه معنی فیلر بخوام بگم مخت سوت میکشه چون ریدن تو انیمه هایی که دیدی زورت گرفته چون اودا بقچه مثل کیشموتو وبعضی های دیگه جمع نکرد در بره وایساد ارزش گذاشت برای ساختش اودا باید بعد وانپیس آموزش ارزش برای این نویسنده ها بزاره که بادل جون کار کنن نه بززنن مادر انیمه بگا بدن فقط اسم نمیبرم که چت کنن بت مگه نه حیف بچه ای یا مخ نداری چند دعا کن شفات بدن موندم چطوری سایت جستجو میکنی وثبت نام میکنی البته یکی دیگه ثبتت کرده مگرنه ارض طول هم نمیفهمی
..عزیزان وانپیس کاملا انیمه بدون مشکلی وچرت تحویل ندید
وانپیس شخصیت پردازی فوقعلاده ای داره2500تاشخصیت پردازی هیچی به گرد پاشم نمیرسه
بیش از 1500 تا طرح مختلف بدون عیب ونقص
دارای احساسات متفاوت وبینظیر که همه روجذب میکنه که از این نظر بهترین
فقط زره ای از وانپیس اگر میخوای کل کنی سر وانپیس بد اوردی عزیز شیافتت میکنم *
قابل توجه کسانی که وانپیس رو دیدن ولی خودشون به اون رومیزنن این جاها کل نکن من قبل وانپیس ناروتو میدم شاید براتون بدون دیدن قابل قبول باشه ولی کسایی که دیدن بدونن باچرت گفتن نمیتونه چیزی رو تحریف پس بزن بچاک در حد وانپیس نیستی که نظر میدی
یکی خاک انداز داره
بد اینو جمه کنن…………….؟
اگه نیست جاروبرقی بکشین زیادی خاک خورده خاک انداز نمیگیرش
عزت زیاد باقیش رو اگه زر زد بیان میکنم
پایان

پاسخ
آواتار کاربر Sajjad.mobtadi
Sajjad.mobtadiعضو
2021-01-04

این شافتکا ک اومدن دارن از وان بد میگن همشون یه نفرن یا نهایت دو نفر …
پسر خوب اول اینکه تمام وانپیس فنا به شدت هایپ بودن برایه ارک وانو و الانم همه هایپن برایه جنگگ نهایی وانو حالا نمیخام فیلر کنم ولی اونایی ک مانگا میخونن میدونن… پس اقایه پشمک انگار تو کلا وان ندیدی اگه دیده بودی الان نظر توعم این بود ک ارک وانو یه سرو گردن بهتر ارکایه گذشتس… میگی نه ؟ برو تو گروه هایه تلگرامیه فن هایه ان
همه دارن میگن وانو بهترین ارکه … کلا وانپیس همینجوریه برعکس بلیچ یا خیلی از انیمه هایه دیگ هرچی میگذره داره جذاب تر میشه افت نمیکنه …
دوم اینکه اون چه چرتو پرتی بود ک در مورد فیلرا وان گفتی … برو بچه کلا مشخصه ک وان ندیدی بابا وانپیس خو فیلر نداره سرو تشو هم بیاری به کل 50 قسمت یا یکم بیشتر یا کمتر
فک کنم تو نارتو ندیدی اگ دیده بودی معنی واقعی فیلو درک میکردی … هرچند میدونم تو اصلا نمدونی فیلر ینی چی از هر قسمت خوشت نیومد میگی فیلر بود 🙂
راستی شافتکی ک گفتی گرافیک بد با فایت ابکی باید بهت بگم تو کلا نظر نده پاشو برو یه چرت بزن مغزت سره جاش نی
گرافیک وان بده؟ لابد بلک خوبه 🙂
فایتاش ابکیه و بچه بازی ؟ لابد بورتو و بلیچ خوبن:)
ببین پسر خوب وانپیس تا الان کمدی وسط فایت نیاورده …فایتایه وانو هنوز شرو هم نشده ولی تا همین الانشم اون نیم فایتایی ک زورو و لوفی یا بقیه داشتن عالی بوده و هیچجا ابکی نبود و اتفاقا به نصبت ارکایه قبلی خیلی بهتر بود …
لابد داری فایت لوفی و دوفی رو با فایت زورو و کیلر ک گذشت مقایسه میکنی و میگی ابکی شده 🙂
در کل وانیپس الان بیشتر 20 ساله ک هر هفته میاد و مانگاش هر سال یا پر فروش ترینه یا یکی از پر فروش ترین هاست
افت بیننده نه تنها نداشته بلکه هی داره بهش ازاف میشه و من از بچه ی 12 ساله تا یه ادم بالغ 30 سالشم دیدم ک میشینن وانپیس میبینن
پاشید جم کنین بساطه انتقاد از وانپیسو ک اصلا کاره اودا نقص نداره
تنهای ایرادی ک میشه ازش گرفت کند پیش رفتنشه ک اونم از نظر خیلیا ایراده و از نظر خیلیا مثل من خوبه اصلا دوس ندارم به این زودی وانپیس تموم شه

پاسخ
    آواتار کاربر sina
    sinaمهمان
    2021-01-04

    ولش کن سر این نظرای الکی حرص نخور باو

    پاسخ
    آواتار کاربر ای
    ایمهمان
    2021-01-04

    جوش نزن برات ضرر داره من هم قبلا توجه میکردم الان برام مهم نیست

    پاسخ
آواتار کاربر moslem
moslemعضو
2021-01-03

من فکر میکنم توی جنگ اون پنج هزار افراد لوفی میان کمک

پاسخ
    آواتار کاربر ای
    ایمهمان
    2021-01-04

    منم همین فکر رو میکنم

    پاسخ
    آواتار کاربر Hossein_itachi
    Hossein_itachiمهمان
    2021-01-04

    نه اون پنج هزار نفر تو جنگ اصلی میان همراه لوفی البته به احتمال زیاد تعدادشون خیلی بیشتر از پنج هزار تا میشه

    پاسخ
آواتار کاربر میلاد
میلادمهمان
2021-01-03

به نظرتون قشنگترین لحظه وان پیس کجاست؟

پاسخ
    آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
    bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
    2021-01-03

    لحظه که لوفی 50000نفر با هاکی تویه لحضه خوابوند وگفت میتونی پادشاه هرچی میخوای بشی بشی ولی فقط یه نفر میتونه پادشاه دزدان دریایی بشه

    پاسخ
      آواتار کاربر علی
      علیمهمان
      2021-01-06

      لایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

      پاسخ
    آواتار کاربر sina
    sinaمهمان
    2021-01-04

    سخته گفتنش واقعا

    پاسخ
      آواتار کاربر sina
      sinaمهمان
      2021-01-04

      ولی اگه بخوایم ارک هاشو بگیم
      ارک مارینفورد بهترین بود از نظرم

      پاسخ
    آواتار کاربر ای
    ایمهمان
    2021-01-04

    از لحاظ جنگی منظورت از کدوم لحاظه:
    ارک جنگ بزرگان و ارک دراسزاوا از لحاظ جنگی بهترینن تا اینجا

    پاسخ
      آواتار کاربر sina
      sinaمهمان
      2021-01-04

      جنگ بزرگان در یک کلام بینظیر

      پاسخ
    آواتار کاربر پروانه
    پروانهمهمان
    2021-01-05

    قسمت 185 – وقتی اوسوپ میاد کمک نامی

    پاسخ
    آواتار کاربر میلاد
    میلادمهمان
    2021-01-05

    مرگ ایس قشنگترینش بود. نامرد واقعاً واقعاً اشکمو درآورد.
    قسمتی که سانجی لوفیو میزنه و مخصوصاً وقتی لوفی پشت سرش داد میزنه هم خیلی قشنگ بود
    توی طنز هم واکنش روبین به تاکتیک 15 فرانکی توی قسمت 367

    پاسخ
    آواتار کاربر مهدی
    مهدیمهمان
    2021-01-06

    به نظر من اونجا که زد فک اون اژدهای افلاکی رو تو حراجی ترکوند خیلی خفن بود

    پاسخ
    آواتار کاربر BooomBooom
    BooomBooomمهمان
    2021-01-08

    وقتی روبین گفت میخوام زنده بمونم، منو با خودتون ببرید.

    پاسخ
    آواتار کاربر آ
    آمهمان
    2021-01-10

    قشنگترین نه، اما قسمتی که اوسوپ از ریلی درباره وان پیس میپرسه و لوفی سرش دادو میکشه رو هم خیلی دوست داشتم.
    “میتونی همچین دریایی رو فتح کنی؟”
    “من که نمیخوام چیزی رو فتح کنم. کسی که بیشترین آزادی رو در دریا داشته باشه پادشاه دزدای دریاییه!”

    پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2021-01-03

ناروتو 220 قسمت فصل دوم 500بوروتوهم 180تا دارن با فیلر ناروتو میدون دنبال وانپیس ناروتو الان شده 900قسمت بعدشم وانپیس از این جنگلک بازی های فصل 1و2و3نداره به خود انیمه میپردازه نه ماجرای اصلا بروتو چطور بدنیا اومده یا اصلا ناروتو چطوری کم کم عاشقت هیناتا میشه بی معنی همچی رو پیچودن بهش فیلر کامل ساختن

پاسخ
آواتار کاربر Sydmhmdhsn
Sydmhmdhsnعضو
2021-01-03

اول نارتورو میبینید یه عالمه قسمت بعد ادامش رو با بوروتو میبینید بعد میگید وانپیس زیاده

پاسخ
    آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
    bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
    2021-01-03

    چون نویسندشون ارزشی برای انیمه ناروتو نداشت اومدن فک بزنن 500 قسمت ناروتو 41 درصدش فیلر بوده نویسنده گایید انیمه رو از دقت اودا زورشون گرفته چون کیشموتو رفته خوابیده داده فیلر کاراش انیمه رو ادامه بدن

    پاسخ
      آواتار کاربر mohammad
      mohammadمهمان
      2021-01-06

      در مورد naruto درست حرف بزن که جرت میدم بوروتو با ناروتو فرق میکنه تو بوروتو همش فیلره در حالی که مانگا بوروتو بدون فیلره و بهترین مانگای ساله پس حرف مفت نزن ناروتو بهترین انیمهای هست که دیدم حداقل از بلیچ بهتر بود نمیتونم با گینتاما مقایسه کنم چون سبکشون فرق میکنه من فقط پونصد قسمت وان پیسو دیم که تا الان ناروتو بهتر عمل کرده و در مورد فیلر انیمه وانپیس فیلر خیلی داره متل گینتاما و ناروتو یعنی وانپیس برا فیلراش یه ارک کامل داره همون ارکی که همه سامورایین و توی ادو هستن همین ارک فیلر خیلی قسمت به خودش اختصاص داده حالا بماند بعضی جاهای حساس با فیلراش اعصاب ادمو بهم میریزه متلا اونجا که روبین گریه میکنه و میگه میخواد زنده بمونه ده قسمت انچه گذشت فیلر نشون دادن که واقعا تو اعصابم…… پس وقتی میگن وانپیس خیلی فیلر داره نگو نه نداره

      پاسخ
آواتار کاربر Khashayar
Khashayarمهمان
2021-01-02

کم کم حالم از وان پیس بهم میخوره
اون جذابیت قدیمو دیگه نداره ، یا بهتره بگم از وقتی ارک وانو شروع شد دیگه همش مسخره بازی و بچه بازی ، شخصیت های بچهگانه و رنگی و مسخره و فایت های آبکی و کمدی بی مزه و گرافیک بد و …. تموم بشو هم نیست .
فکر کنم دراپش کنم تا وقتی وانو تموم میشه بعدش شاید به روند قبلش برگشت .

پاسخ
    آواتار کاربر ایدین
    ایدینمهمان
    2021-01-03

    ارک وانو داداشه گلم تا الان بیشتر حالت معرفی داشته داستان اودن و فایت وایت بیرد و کایدو و بیگ مام با گروه راجر مونده هنوز جنگ اخر توی اونیگا شیما که کید و کیلر و لوفی و زورو و لا با بیگ مام و کایدو مبارزه میکنن مونده کو تا وانو تموم شه 🙂

    پاسخ
    آواتار کاربر tajiran
    tajiranعضو
    2021-01-03

    واقعا ، من هم همین احساس را دارم.

    پاسخ
    آواتار کاربر reg
    regمهمان
    2021-01-03

    كلا وقتي از دروسروزا اومدن بيرون همه چي رو به كند شدن و كاوايي بازي رفت. يعني از اواسط بهار 1395 و الان پاييز 99 رو هم تموم كرديم. اصل داستان خوبه ولي انيمه رو خيلي بد پيش مي برن. مثلا تصوير حداقل 5 ثانيه بايد روي سبيل كايدو فيكس بمونه … يا يه شمشير تيز كه نشون ميدن بايد حتما اون افكت صوتي مسخره كه همراه با درخشيدن شمشير هست هم بايد اضافه بشه. بازم الان خوبه. مبارزه با كراكن توي جزيره بيگ مام خيلي خسته كننده بود

    پاسخ
    آواتار کاربر sajjad.box
    sajjad.boxعضو
    2021-01-03

    داداش احتمالا دچار دل‌زدگی مقطعی شدی. یه چند وقتی وان پیس نبینی حالت خوب میشه. وان پیس از همون اول هم برا سنین نوجوان ساخته شده و اودا هم هیچ وقت نخواسته مخاطب خودش رو تغییر بده. استایل کار هم معمولا بعد هر آرک تغییراتی اره چون تیم سازنده عوض میشه. به هر حال من راضی‌ام، شاید توی این آرک هم آب بسته باشن به کار ولی حداقل این وقت‌کشی‌ها رو با صحنه‌های چشم‌نواز و فایت‌های خفن پر کردن. از نظر داستان هم آرک وانو بعد از فلش‌بک اودن و حالا بسته به اینکه جنگ اونیگاشیما چطور تموم بشه، می‌تونه یکی از بهترین آرک‌های کل وان پیس باشه.

    پاسخ
      آواتار کاربر reg
      regمهمان
      2021-01-03

      برای من وان پیس بهترین انیمه ایه که دیدم و می بینم. جدا از داستان قشنگش واسم خیلی خاطره انگیز شده و توی مراحل مختلف زندگیم همراهم بوده و خیلی وقتا که ناراحت بودم تونسته خوشحالم کنه .. من انیمه های بلند رو بیشتر از انیمه های فصلی دوست دارم و خیلی هم صبورم در این مورد.حتی اگه بحث چار 5 سال انتظار برای اومدن فصل جدیدش در میون باشه(مثلا وانپانچمن یا بلیچ و ..). دلمو نمی زنه. وان پیس دلزدگی نداره.
      اینکه میگم کند شده فقط نظر من نیست. الان همینجا اگه نظرسنجی بذارن درصد بالایی از مخاطبا که گروهای سنی مختلفی دارن اونا هم همین کند شدن رو گزارش میدن و میشه از روی کامنتایی هم که گذاشته میشه اینو دید.

      پاسخ
        آواتار کاربر sajjad.box
        sajjad.boxعضو
        2021-01-04

        وان‌پیس از همون اول هم سریع نبوده که حالا بخواد کند بشه. بالاخره فاصله بین مانگا و انیمه باید حفظ بشه. حالا یا مجبورن از حالت انیمه بلند درش بیارن و مثل بوکونو هیرو فصلی بسازنش یا مثل ناروتو فیلر ببندن به کار یا مثل وان پیس پیشروی داستان رو کند کنند. از همون آرک‌های ابتدایی این همیشه دقت میشده انیمه بیش از حد به مانگا نزدیک نشه.
        به غیر از اون مسئله کلا اینکه حس بشه انیمه کند شده طبیعی ـه. برای همه انیمه‌ها وقتی آنگو میشی اتفاق میوفته. خیلی از طرفدارای وان‌پیس رو میشناسم که دیگه انیمه نمی‌بینند و فقط مانگا رو دنبال می‌کنند. البته دلیل اونا فقط کند بودن نیست و معتقدا که کلا انیمه خراب کرده.
        من شخصا سه ساله آنگوئم و راضی‌ام از سرعت انیمه. به هر حال همچین اثر سنگینی رو بخوای هفتگی بسازی واقعا کار طاقت فرسایی هست. نباید انتظار زیادی داشته باشیم.

        پاسخ
          آواتار کاربر sina
          sinaمهمان
          2021-01-04

          موافقم اگه ما هم 20 سال پیش شروع میکردیم همین سرعت رو داشتیم

          آواتار کاربر reg
          regمهمان
          2021-01-04

          برای اینکه بهتر متوجه بشیم در گذشته داستان کند پیش میرفته یا نه کافیه فصل های قبلی رو مرور کرد. تعداد اپیزود رو تقسیم بر محتوای داستانی ارائه شده کنیم میبینیم که مثلا فصلی مثه انیس لابی 73 قسمت، ايمپل داون 37 قسمت، جنگ بزرگان58 یا فیشمن ها 62 قسمت بودن و محتوای داستانی زیادی داشتن و تعداد قسمت هاشون خیلی متناسبه. حتی فصل دروسروزا که 118 قسمت بود پر بود از فلاشبک هایی که داستان رو خیلی جذاب میکرد. در مقابل فصل کیک بیگ مام 😐 109 قسمت ولی کلشو میشه توی یه بند خلاصه کرد. كيفيت فلاش بك هاش هم چنگي به دل نمي زد چون كوتاه بودن و بيشتر روي جنگ با كراكر و كاتاكوري متمركز شده بودن. من میدونم که اگه اودا مریض نمیشد و مرتب مثه ایام جوونی مانگا میداد بیرون اینجوری نمی شد. ولی اینکه اینجوری اصرار کنن که انیمه رو عقب نگهدارن که به مانگا نرسن غیر منطقیه. شاید اگه یه سال انیمه پخش نشه اوداي بنده خدا هم بتونه یه نفسی بکشه. من ترجیح میدم یه استراحتی بکنه و به جای اینکه داستان رو 5 ساله تموم کنه بیست ساله ديگه ادامه بدش. مگه چندبار توي زندگيمون ميتونيم داستاني مثه وان پيس رو دنبال كنيم. وان پيس تموم بشه ديگه تا آخر عمرمون انيمه ي شاهكار نخواهد اومد.
          حالا بازم اينو ميگم. حرفاي منو اصلا نخون و بريز دور. این کند شدن فقط نظر من نیست. چه توی ایران و چه توی خارج طرفدارای زیادی هستن که این نظر دارن. کافیه سرچ کرد. حتی مقالات زیادی هم در این مورد نوشته شده.

آواتار کاربر پارسا
پارساعضو
2021-01-02

سلام دوستان این انیمه فیلر زیاد داره ؟

پاسخ
    آواتار کاربر ممد
    ممدمهمان
    2021-01-02

    اره کلا فیلره با ی چند قسمت انیمه..
    ۳۰۰ قسمت فیلر ۳۰۰ قسمت کمدی… ؛ ۲۰۰ قسمت اصل داستان ۱۰۰ قسمت فایت .

    پاسخ
      آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
      bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
      2021-01-03

      فکر کنم انیمه رو کلا نگاه نکردی یه جا حالت گرفتن من موندم 300 فیلر کجا دیدی حداقل قسمت تا رو بگو تا بهت بگیم بخندیم مال انیمه نگاه کردن نیستی یا تازه کاری اصلا فیلر میدونی چیه برو خدا روزیت رو جای دیگه بده

      پاسخ
      آواتار کاربر reg
      regمهمان
      2021-01-03

      يكي از بهترين آناليزهايي كه توي عمرم شنيدم و خوندم. خدا قوت :))

      پاسخ
      آواتار کاربر رحمان
      رحمانمهمان
      2021-01-03

      دیگه زیادیش کردی ۳۰۰ قسمت اصلی ۱۵۰ قسمت فایت حداقلشه
      ولی وان پیس واقعا فیلرش زیاده

      پاسخ
    آواتار کاربر sajjad.box
    sajjad.boxعضو
    2021-01-03

    از بین سه انیمه معروفِ بلندِ شونن، وان پیس کمترین فیلر رو داره. https://www.animefillerlist.com/shows/one-piece

    پاسخ
      آواتار کاربر ali
      aliمهمان
      2021-01-04

      دقیقا دوست عزیز اما بنظرم اینای که میگن فیلرش زیاده نمیدونن فیلر چی هست اصلا 🙂
      اگه وان پیس فیلرش زیاده پس ناراتو کلا فیلر بود تا داستان:)

      پاسخ
        آواتار کاربر reg
        regمهمان
        2021-01-05

        حاجیای گرامی این ممد که گفته 300 تا فیلر داره شوخی کرده . نمیدونم چرا متوجه شوخیش نمیشین. همه رو دشمن خودتون دوست دارین بدونین. الان بهلول رو از پیج بوروتو کشیدین آوردین اینجا. لابد همینو میخواستین 😀

        پاسخ
آواتار کاربر سید امیر طاها فرجی
سید امیر طاها فرجیمهمان
2021-01-02

واقعا من این سریال دوست دارم الان من قسمت 849 هستم و عاشق این انیمه هستم

پاسخ
آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
2020-12-31

وجدانن 2هفته بدون وانپس حس انیمم پرید تموم شه چکار کنیم زمان…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

پاسخ
    آواتار کاربر Mahdi
    Mahdiمهمان
    2021-01-03

    پاسخ اینه که تموم نمیشه😂😂

    پاسخ
آواتار کاربر ۲۲۴۴
۲۲۴۴مهمان
2020-12-29

کسایی که از بازی های انیمه ای خوششون میاد حتما بازی Jump fors رو بازی کنن.

پاسخ
    آواتار کاربر mohammad
    mohammadمهمان
    2021-01-06

    بازیش داستان خیلی بدی داره ولی فایتاش خوبه اگه انلاین میتونین پلی بدین و اوتاکو هستین نصب کنین

    پاسخ
آواتار کاربر بهرام
بهراممهمان
2020-12-29

وللاه انیمش خیلی خرکی طولانیه اگه انیمشو جمع و جور تر میساختن الان هفت نسل نوادگان لوفیم میتونست نشون بده این طولانی بودنش خیلی رو مخه در کل انیمه خوبیه یه خورده جمع و جورتر میشد الان از اینی که هست خیلی خیلی بهتر میشد

پاسخ
    آواتار کاربر مهمان
    مهمانمهمان
    2020-12-30

    موافقم ، میشد بجای این همه فیلر و کمدی های بی مزه ، یه ۵۰۰ قسمت پر محتوا میساختن خیلی بهتر بود ، کل این ۹۰۰ قسمت الانو میشه تو کمتر از ۴۰۰ ۳۰۰ قسمت جا داد .
    جدیدا هم حتی اگه فیلر نباشه ۵ دقیقه تیتراژ اول و اخر و آنچه گذشته ۱۰ دقیقه کمدی که باید رد کرد و کلا ۵ دقیقه اصل داستانه اونم بعد ۱ هفته انتظار !!! .

    پاسخ
      آواتار کاربر bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدو
      bohlol.gholamreza@gmail.com.ناروتو لوفی.رونالدوعضو
      2021-01-03

      خوب تو جواب خودت رو دادی نگاه نکن تار1سال

      پاسخ
        آواتار کاربر mohammad
        mohammadمهمان
        2021-01-06

        دوست عزیز تعصبت روی وانپیس بهت اجازه نمیده عیباشو ببینی و اگه یکی هم یه انتقاد درست کنه شما بازم بهش حمله میکنین واقعا که

        پاسخ
آواتار کاربر sajjad.box
sajjad.boxعضو
2020-12-28

خب هفته دیگه که انیمه نیست.
هفته بعدشم احتمالا توی یه قسمت این دو چپتر مربوط به عواقب اتفاقات روری رو جمع کنند.
و بعدش بالاخره میرسیم بهش؛ جذاب‌ترین، هیجانی‌ترین و پراطلاعات‌ترین فلش بک‌ کل وان پیس؛ فلش بک اودن.
از حدود یکسال پیش که فلش بک توی مانگا به اوج خودش رسیده بود داشتم له‌له میزدم که انیمه بهش برسه و بالاخره داره زمانش فرا میرسه.
وای که چقدر دلم می‌خواد ASMVهایی که برا اودن می‌سازن رو ببینم.🤤

پاسخ